Honey Chain

Sexy. Zou zomaar uit Bristol kunnen komen.

Lekker zwoel gezongen, goeie bassline eronder, kalme beat. Waarom dit geen triphop zou zijn, snap ik niet helemaal, maar lekker boeiend.. 't is gewoon een fijne track.
 
Dank! Ik heb 'm dan toch in de categorie triphop gezet.
Jeps. ik had de microfoon in de kamer gezet en als er wat in me op kwam zong ik er in, dus de popfilter ontbrak. Ik heb ook alle bijgeluiden er nog in gelaten.
 
Thnx wat een positieve feedback allemaal! Ik had m ook live op video opgenomen maar ik moet even werken aan voor de camera staan en zingen haha voelt akward!
 
Hi, ik wou de track even remasteren iig de balans wat verbeteren maar toen ging ik alle kanten open en verdwaalde nogal :D
anyway ik post het toch maarr ....tis lage kwaliteit 128kbit mp3 dus verre van optimaal maar lang verhaal kort ...remix de track!
Waarom? 1 de balans is compleet zoek 2> de track is zeer de moeite waard!
Oh ja zoals hier vermeld mag ie wat korter.
Verder mooi gemaakt ...goed gedaan!
Als je het goed remixed en dan mastered of laat doen heb je een track die de moeite waard is om tereleasen.
Denk dat veel muziekliefhebbers van dit genre ervan zullen genieten.

:okdan:
 

Attachments

  • rebalnce.mp3
    11,4 MB
Hi, ik wou de track even remasteren iig de balans wat verbeteren maar toen ging ik alle kanten open en verdwaalde nogal :D
anyway ik post het toch maarr ....tis lage kwaliteit 128kbit mp3 dus verre van optimaal maar lang verhaal kort ...remix de track!
Waarom? 1 de balans is compleet zoek 2> de track is zeer de moeite waard!
Oh ja zoals hier vermeld mag ie wat korter.
Verder mooi gemaakt ...goed gedaan!
Als je het goed remixed en dan mastered of laat doen heb je een track die de moeite waard is om tereleasen.
Denk dat veel muziekliefhebbers van dit genre ervan zullen genieten.

:okdan:
A remasterde copy!! :kroon:
 
Back
Top