Cubase 7.5 ---> Cubase Pro 12

Ik ben vorig jaar van 5 naar 12 gegaan. Geen moment spijt van gehad.
12 werkt niet met een dongle maar met softwarematige licentie controle.
Je kunt oude Cubase projecten openen, maar als niet alles exact hetzelfde is qua plugins, bestandslocaties etc. zul je waarschijnlijk wel tegen wat dingetjes aanlopen.
Succes!
 
Ik ben vorig jaar van 5 naar 12 gegaan. Geen moment spijt van gehad.
12 werkt niet met een dongle maar met softwarematige licentie controle.
Je kunt oude Cubase projecten openen, maar als niet alles exact hetzelfde is qua plugins, bestandslocaties etc. zul je waarschijnlijk wel tegen wat dingetjes aanlopen.
Succes!
Mooi dat je tevreden bent. Als ik nu bij geinstalleerde programma's kijk in Windows zie ik zowel versie 7.5 als versie 12 staan. Ik neem an dat ik 7.5 niet kan de-installeren omdat 12 ervan afhankelijk is? Zo ja, dan laat ik 'm staan. Zo nee, kan ik de 7.5 uiteindelijk verkopen?

Het is overigens wel een update van 7.5 naar 12. De (7) 7.5 heb ik via Marktplaats gekocht.
 
Mooi dat je tevreden bent. Als ik nu bij geinstalleerde programma's kijk in Windows zie ik zowel versie 7.5 als versie 12 staan. Ik neem an dat ik 7.5 niet kan de-installeren omdat 12 ervan afhankelijk is? Zo ja, dan laat ik 'm staan. Zo nee, kan ik de 7.5 uiteindelijk verkopen?

Het is overigens wel een update van 7.5 naar 12. De (7) 7.5 heb ik via Marktplaats gekocht.
Je kan meerdere versies van Cubase naast elkaar installeren, ze zijn niet afhankelijk van elkaar.
 
Als ik het goed heb zit deze gelinkt aan jouw account, en kan je hem daarom niet verkopen zonder ook de licentie op 12 te verliezen. Daarbuiten denk ik ook niet dat je er zo heel veel voor kan krijgen.
Oke ik begrijp het. Maar op de PC kan ik versie 7 dus wel gewoon verwijderen zonder dat die invloed uitoefent op de recent geinstalleerde 12 upgrade (en andersom)? Of hangen ze elkaar ook op de lip?
 
Zou je in Principe gewoon kunnen verwijderen. Mocht je de ruimte hebben op je harddisk, dan kan je het misschien nog even laten staan voor mocht er een oud project moeiten hebben met Cubase 12.
Goeie! Heb nog geen oude projecten geopend. Thanks.
 
Als ik het goed heb zit deze gelinkt aan jouw account, en kan je hem daarom niet verkopen zonder ook de licentie op 12 te verliezen. Daarbuiten denk ik ook niet dat je er zo heel veel voor kan krijgen.
Je kan die wel verkopen. De licentie staat gewoon op de dongle (na upgrade werkt die met alle versies t.e.m. 11) en die heb je niet meer nodig voor Cubase 12. De koper kan alleen geen upgrades meer doen.
 
Back
Top