• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase 6.5

PsychoBob

Ouwe rot
Lid sinds
12 augustus 2002
Berichten
611
Locatie
Dordrecht
Volgens de kenners de beste versie van Cubase. Superstabiel, helemaal compleet en heel veel features. Professionele DAW, veel VSTi- en VST (FX) plugins, waaronder VST Rack: een waanzinnig goede ampsimulatie! Bevat ook Halion Sonic SE, een workstation met heel veel bruikbare sounds aan boord. De licentie is een EDU-versie, maar dit is gewoon de volledige versie can Cubase 6.5. Upgraden naar 9.5 kan daarom dan ook zonder meer. Uiteraard lever ik de benodigde eLicenser erbij en met originele doos met installatie-DVD's. De software is ook als .iso te downloaden op de website van Steinberg, hetgeen de installatie wat vlotter doet verlopen.

Mocht je ook geinteresseerd zijn in Halion Sonic 3, zie dan mijn andere advertentie.
Ik kan de licentie dan op dezelfde eLicencer zetten als waarop Cubase 6.5 staat.
 
Back
Top