Gear 4 Music

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Lid sinds
21 april 2003
Berichten
776
Locatie
Barneveld
Nieuw €260

Bijna nieuw €309

Dan zou ik voor nieuw gaan!1!
Verklaring voor het verschil: ze hebben de 2 b-stocks niet afgeprijsd.

Dit is een prima winkel; bevalt het product niet, dan krijg je je geld terug.
 
Ik heb d'r m'n mpc one besteld. Was de retro-uitgave die Bax en Thomann minder snel konden leveren, en ik had GAS dus dat tientje extra boeide me niet echt. Prima service, niks op aan te merken.
 
Ook goede ervaringen met Gear4music hier. Ik koop er vrij regelmatig omdat ze vaak leuke aanbiedingen hebben en de goedkoopste zijn. Enige waar je rekening mee moet houden is dat ze leveren vanuit het buitenland (aantal vestigingen geloof ik), dus de verzending kan wat langer duren en verzending is niet altijd gratis.
 
Ja dat klopt, m'n decksaver kwam vanuit België en de MPC vanuit Duitsland. Of andersom... maar prima zaak. Zou d'r eigenlijk vaker moeten kijken dan enkel bij Bax en Thomann.
 
Het loont sowieso wel om een beetje in de EU rond te neuzen. Ik bestel ook regelmatig bij webshops in oost- of zuid-europa. Van tevoren even uitzoeken of ze een beetje ok reputatie hebben en/of via een veilige omgeving als Reverb (maar dan betaal je vaak weer meer). Het product wat je zoekt met de term 'buy' in Google typen en er komen er een heleboel naar boven.
 
Slechts een keer iets besteld bij gear4music.
Maar wel een biggie. Een Yamaha Clavinova.
Die werd in elk geval zonder problemen geleverd.
 
Back
Top