• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht APS Aeon (set studio monitoren)

Prijs
550 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Gagarin12

Ouwe rot
Lid sinds
18 september 2007
Berichten
620
Hierbij bied ik mijn set zwarte APS Aeon-monitoren met 8 inch woofers (eerste generatie en dus niet APS Aeon 2) te koop aan. APS is een ietwat minder bekend merk, maar het biedt kwaliteit voor een scherpe prijs. Wat meer informatie voor gegadigden:

- Website van APS: AEON | APS - Audio Pro Solutions

De monitoren worden op vandaag nieuw verkocht voor zo'n 1.700 EUR (bijvoorbeeld APS Aeon Near/Mid Field Monitors (Pair) of APS AEON - Active Two-Way Speaker 8" 150W (Pair) - Black). Wat me destijds meteen opviel, was het brede stereobeeld. Ze zijn echter te groot voor mijn kleine kamer en kunnen daarom niet meteen tot hun recht komen. Ze moeten plaats maken voor een set Neumann KH120, maar ze verbazen met toch nog steeds wanneer ik ze naast elkaar beluister.

De reden dat de prijs beduidend lager is dan wat je zou kunnen verwachten, is dat de tweeter van één van de twee monitoren heel af en toe wat moeilijkheden geeft. Hij valt dan uit, waardoor je de monitor opnieuw moet aanzetten. Daarom heb ik ze destijds al eens naar APS verstuurd, maar daar merkte men geen problemen. Het probleem doet zich slechts zelden voor, wat wellicht de verklaring is. Naar ik vermoed, is het een slecht contact, maar ik ben niet zo technisch aangelegd. Daarnaast is de woofer van beide monitoren (met dank aan de poetsvrouw) recent wat ingedrukt en omwille van mijn beperkte technische vaardigheden vrees ik dit enkel maar erger te maken.

De monitoren kunnen opgehaald worden of worden verzonden, waarbij het risico en de kosten voor rekening van de koper zijn. De aangegeven kostprijs voor de verzending (50 EUR) is slechts een schatting.

Indien je bijkomende foto's zou wensen of vragen zou hebben, stuur je me maar een PB. Bieden mag, maar houd het graag redelijk.
 

Attachments

  • IMG_4840.JPG
    IMG_4840.JPG
    109,5 KB · Bekeken: 277
  • IMG_4839.JPG
    IMG_4839.JPG
    116,2 KB · Bekeken: 235
  • IMG_4838.JPG
    IMG_4838.JPG
    137,3 KB · Bekeken: 234
  • IMG_4837.JPG
    IMG_4837.JPG
    134,8 KB · Bekeken: 240
  • IMG_4841.jpg
    IMG_4841.jpg
    203 KB · Bekeken: 246
De monitoren gaan vergezeld van de stroomkabels en de originele dozen (in goede staat).
 
Back
Top