sKeLeTvM - Don't Panic (ft Leena)

Jezus mina, de zoveelste track van hoge kwaliteit in deze contest, goed dat je toch maar weer meedoet in ieder geval!
In deze track valt alles op z'n plek, de melodie is top, de zangeres ook en elk geluid is over nagedacht.
Vaak heb je van die mooie tracks met hele goede zangeressen en deze ook weer, echt heel tof en een prima produktie ook trouwens, top!
 
Ik kan verder hier niets aan te zeggen
want alles klopt...
en dan heb je....uuuh...steil bekritiseren?
ONMOGENLIJK!:smeris::beard:

Heel mooi nummer!
 
Mooi ademend nummer. Je keuze van vocals is prima!. Ik heb ook vaak geprobeerd om vocals te vinden, maar dat is idd zeer moeilijk (en heb ik eigenlijk opgegeven), dus dat je daarin geslaagd bent en die ook nog origineel en goed in je track weet te verwerken: compliment! Verder zoals altijd goede verzorgde productie en je zal wel (weer) hoog eindigen.
 
Ik vind hem mooi dromerig en nostalgisch aandoen. Ook wel fan van de vocalen ze doen me bij de 'is it true?' zin wat denken aan deze:

 
Laatst gewijzigd:
Prachtig nummer deze, dromerig maar met een randje. Productie is heel dik.

Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van @Jason31: "Ik zie dat er meerdere versies van dit liedje op YT en Spotify staat. Is dit dan een remix uit jouw hand of was je ook betrokken bij die producties?"
Niets mee te maken... :-)

Ja, kan er niet omheen dat dit een goede track is!
Wat kan ik zeggen dat nog niet gezegd is. Kraakheldere mix, prachtig gekozen geluiden, geduldig opgebouwd en de sfeer is zoals bij al je nummers dik in orde. Alhoewel ik geen groot fan ben van rimshots, kan ik ‘m hier toch wel hebben (ja, ik moest toch iets te 'klagen' hebben he :)).
Ja heel tof. De mix is om door een ringetje te halen! Het sfeertje bevalt me ook echt heel goed, niet te droevig, niet te blij, heerlijk!

Alweer fijn bedankt voor de vele mooie reacties. En iedereen een gezond 2023!
 
Erg mooi nummer, top productie!! :halleluja

Dat geluid bij 1:48 vond ik persoonlijk wat minder mooi (rechts een bel achtig iets en links een saw).
Misschien had een mooie piano daar wel gepast.
 
Bruut!! Erg goed weer. Jij beheerst het hele scala!! Kan ik nog wat van leren (voor het mixen 😀)

Pluim!!
 
Erg mooi nummer, top productie!! :halleluja

Dat geluid bij 1:48 vond ik persoonlijk wat minder mooi (rechts een bel achtig iets en links een saw).
Misschien had een mooie piano daar wel gepast.
Dank je Bahamut.
erg mooi............................................................

in alle details, koncentratie en aandacht, voor het effekt en dát is er!
Merci Vink!
Bruut!! Erg goed weer. Jij beheerst het hele scala!! Kan ik nog wat van leren (voor het mixen 😀)

Pluim!!
*Bloos* :-)
 
Mooi gedaan. Als ik iets kan opmerken is het dat ik tweede stuk van nummer mooier vind. Vooral door de wat hoger ingezongen vocals.
Dan heb je erg goed geluisterd! Want eerlijk gezegd was dat ook het opzet. In die zin dat er dus een opbouw zit en het in zekere zin accelereert - of hoe zal ik het omschrijven - in deel 2. Een outro - coda. Ik wou ook niet de typische popsong structuur volgen, maar echt afzonderlijke stukken die toch verbonden waren en in stijgende lijn gingen. Dank voor je comment !!
 
De vocalen zijn erbij gezocht maar klinken alsof er interactie met de andere "muzikanten" plaatsvindt. Niets dan lof!
 
Heel vet, dat intro met die synths. Mooie atmosfeer. :okdan:
De vocaliste komt er mooi in met die (reversed) reverb, en past ook erg goed bij de track!
Vette stijl, de gehele track neemt je echt mee.

Mooi gedaan!
 
De vocalen zijn erbij gezocht maar klinken alsof er interactie met de andere "muzikanten" plaatsvindt. Niets dan lof!
Dat vinden wij zeer tof! :-)
Heel vet, dat intro met die synths. Mooie atmosfeer. :okdan:
De vocaliste komt er mooi in met die (reversed) reverb, en past ook erg goed bij de track!
Vette stijl, de gehele track neemt je echt mee.

Mooi gedaan!
Dank voor de mooie comment! Hartverwarmend.
 
Back
Top