Jason31 - Existence

Jason31

Madman J
Lid sinds
11 Maart 2008
Berichten
2.146
Locatie
Almere
Vorig jaar had ik een Ethereal Techno track gepost, die viel aardig in de smaak. Ik zit nog steeds in de Ethereal Techno sfeer dus mijn inzending van 2022 is in dezelfde stijl, hopelijk valt deze ook weer in de smaak.

 
Last edited by a moderator:
Ik vind het een zeer geslaagde track. Ik zie het voor me in een donkere fabriekshal maar ook op een tropisch strand zou hij gewoon werken. Productie is top notch.
 
Complimenten voor de mix! Niet helemaal mijn smaak, want te weinig melodie en te vaak al gehoord: doorborduren op 1 akkoord en helemaal afhankelijk van effecten, met name echo/delay. Is ook een beetje te lang hierdoor.
 
Hey Jason, wat een heerlijke etherial techno track zet je neer.
De songstructuur en mix zit super in elkaar met fijne etherial sounds.
Inmiddels zo je eigen signature gezet. Zeer geslaagd wat mij betreft :okdan:
 
in de meer dansbare categorie van ingezonden nummers is dit wat mij betreft een van de grotere kanshebbers.
heerlijk nummer.
 
Zoals het moet. Maar ik vind het ook niet spannend genoeg om het goed te vinden.
 
Ethereal Techno, die term kende ik nog niet :D Ik zou het eerder Progressive Trance noemen. Neemt niet weg dat het een top productie is! Erg gelikte sound. Fijn dat de clap er pas op 3:00 in komt. Niks op aan te merken :okdan:
 
Toppertje! Echt supergoed qua productie. :okdan:
Naar mijn smaak mis ik toch iets van een melodische hook. Neemt niet weg dat je op m'n lijstje staat.
 
Technisch klopt het wel, maar toch blijft het wel anonieme kop/noch staart melodic template techno. Knap geproduceerd, maar mist in mijn ogen bezieling en pizzazz
 
Wauw, wat gelijk opvalt: vette mix! Erg fijn om naar te luisteren, lekkere Psy groove met subtiele progressies door de hele track heen, nice productie man! Deze gaat zeker mee in de shortlist!
 
Back
Top