DJ's...eat your own balls!

Mwah, het feestje eromheen telt ook. Kijk je bv. vanaf 3:45 dan heb ik niet de indruk dat het echt bruist bij het aanwezige publiek. Soms wil je iets dat een beetje energieker is. Hoe goed Kebu ook speelt, heb ik de keuze tussen een optreden van hem of zo'n feestje hieronder met een al dan niet bal etende DJ, daar hoef ik niet lang over na te denken.

 
We kunnen fakers gaan bashen, maar laat ons t omdraaien. Post wat real keepin’ instead.
bij muzikanten is t zelfde. Boel tape en beetje live play of achter de schermen de echte muzikanten.
Als de dj tijd heeft om naar t publiek te kijken, wrong party.

 
Laatst gewijzigd:
We kunnen fakers gaan bashen, maar laat ons t omdraaien.


Nou Klink, die video die je post catalogeer ik in elk geval niet onder de fakers. Those guys perform. Met vinyl draaien is al een kunst op zich. En dat kan je - feesje of niet - niet echt zeggen van een DJ die op een playknop van zijn laptop duwt, om vervolgens 2 uur met zijn vingertje te staan zwaaien en te doen alsof hij de set van zijn leven draait. Dat er dan ook nog 10duizend geile jongens met teveel drugs op, staan te hijgen naar schaars geklede dames op een te hete zomerdag, sorry maar dat heeft imo niks te maken met wat er zich op het podium af speelt. Want zelfs als je een jukebox op het podium zet, dan nog staan die jongens naar al dat vrouwelijk vlees te staren en dansen ze zich de naad van hun broek in de hoop toch maar te scoren.

Niet dat ik Kebu zo het einde vind, maar dat is tenminste wel echt...
 
je vertelt niks nieuws :)
De jeugd weet 't niet, of je nu er staat als kebu of niet, voor hen is dat allemaal 'dj'
En dan zijn er nog vast 75% die t geen hol kan schelen en gewoon willen dansen en naar t ander geslacht loeren door hun spiegelzonnebril terwijl hun partner t niet in de gaten heeft.
Ik stond op pukkelpop te kijken naar neon judgement die duidelijk CD spelen er er een beetje over spelen en de dame naast me (40) zei 'zo cool dat die dat nog allemaal live doen'
tja
Wat staat front 242 nog te doen tegenwoordig...
Zwijgen we over madonna (elk optreden is t zelfde tijdens de tour zag ik) en yungblud in AB: Minimum gear max inkomen.
Die amps zijn lege dozen met een led in. Weet ik van AB zelf... En die zijn van ... AB... Let er op, dan herken je zel elke keer.
 
Ik zag gisteren Huerco S. in de Hertz. Klonk goed maar hij stond er bij alsof -ie zijn Outlook Inbox aan het opschonen was. Ook weer niet goed he.
 
als er een band staat met 2 laptops en verder niks denk ik 'waarom ben ik hier'
 
Dit is de reden waarom ik nooit naar een schijnvertoning als Tomorrowland zal gaan :


Ben al hele tijd fan van Kebu, dit was mijn laatste cd aanwinst van hem. vind wel dat hij wat veel deals krijgt van Roland instruments ...waarom hij wel, en ik niet??? a juist ja:hij heeft talent, kennis en bekend in !! :stupid :D zijn live sets zijn top!
 

Attachments

  • Kebu 204922.jpg
    Kebu 204922.jpg
    116,4 KB · Bekeken: 82
als er een band staat met 2 laptops en verder niks denk ik 'waarom ben ik hier'


BlackEyed: “Dat gevoel had ik bij een van m'n favoriete bands met 4 laptops.”​



Haha, als je die 4 grijzende Duitsers bedoelt ben ik ik het helemaal met je eens. Alles was perfect, nou ja bijna: het hele optreden bleef ik me maar ergeren aan die ene lamp onder hun setup die het niet deed.…
 
is zo saai dat ik echt niet ben gaan kijken naar kraftwerk... En niet veralgemenen, ik zeg niet dat laptop mensen niets kunnen... integendeel: ze kunnen al zeker iets wat ik niet kan.
ik draai(de) sinds pakweg 2010 zelf trouwens ook met de laptop, (en cd en vinyl en MD en ...) maar wel met n deftige controller en of timecode vinyl. Is mijn set dan uberstrak? net niet, maar ik verveel me niet. Ik raak mijn laptop ook enkel aan als ik in de search duik naar n nummer.
Ik durf de laptop ook absoluut thuislaten voor n set.
 
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat die DJ's heden ten dage zoal uitspoken. Ik vind de muziek gewoon dood - het idee om anders te klinken dan de buurman is totaal verdwenen.
Vroeger deden DJ's nogal wat met hun platen wat soms aan pure mishandeling grensde - toen kwamen er steeds meer die gewoon twee plaatjes aanelkaar knoopten .
 
Mogelijk, maar niet voor enorme hordes, dat is gewoon comsumptiemuziek, in feite zitten we in een tijd dat easy listening de norm is. En niet alleen in het dance gebeuren, bijna alles is dat.
 
Enorme hordes zijn niet mijn smaak of doelgroep :) ik ben geen hainbach patreon meer, maar zou t wel cool vinden als ie muziek zou maken met de laatste groef van n bak vinyl. Dus als er een patreon dat m wil vragen, krijgen we misschien een verse golf.
Dat producertjes allen dezelfde yt videos kijken en samplespacks kopen helpt natuurlijk ook niet. (Alles mag, ik veroordeel niks)
ik gebruik geen samples, packs, plugins, alles shit die ik maak is puur zelf verknoeid :)
 
Ik denk dat hij bedoeld dat Kebu iets doet en de hedendaagse DJ zoals ergens boven beschreven, zijn laptopje aanzet en met zijn vinger zit te zwaaien, hij had ook een ander persoon als voorbeeld kunnen nemen
 
Ik hoorde dat tomorrow land toch ging inzetten op live sets. In hoeverre dat al is of gaat worden zal de tijd uitwijzen, ik ga t toch nooit weten want weiger er heen te gaan. Ik woonde btw 5 km er vandaan.
 
Back
Top