Sex sells

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.658
Locatie
Zwolle
Sorry, maar ik moet het even delen.

Ik denk dat deze mevrouw heel goed kan DJ'en:

1665836429157.png


En deze trouwens ook:

1665836573389.png
\\\

En zij is zeer bedreven op de gitaar:

1665836655871.png
''

Nu weet ik alleen niet of ik dit aantrekkelijk of irritant moet vinden. En of ik zelf in mijn tanga achter de knopjes moet gaan staan. Iemand enig idee? 😊
 
Ik denk dat deze mevrouw heel goed kan DJ'en:


En deze trouwens ook:


En zij is zeer bedreven op de gitaar:


Het roept bij mij eerlijk gezegd argwaan op, als het er dik bovenop ligt. Is het juist om iets te compenseren, denk ik dan. Dat hoeft natuurlijk niet, een dame met zekere assets, om het maar zo te noemen, kan even getalenteerd zijn als iemand die dat in mindere mate heeft. Maar toch.
 
Het enige irritante is, dat als je zo een filmpje ziet gans je yt feed ermee vol gaat zitten…
ik vind het net andersom. Als je je booty gebruikt, focus ik niet meer op de rest.

kreeg net nog dit doorgestuurd van n vriend. Papa is vast heel trots.
 
Nee, je moet niet in een tanga achter de knopjes gaan staan. Maar als je goed bent op je instrument en je bent ook nog eens een enorme hunk, dan zou je jezelf en het publiek te kort doen als je daar geen gebruik van maakt door dat te benadrukken.
 
Charlotte de Witte heeft in het begin van haar DJ carrière onder het pseudoniem "Raving George" tracks uitgebracht omdat ze niet wilde beoordeeld worden op haar looks. Daar kan ik respect voor hebben.

DJen is niet zo moeilijk meer met alle hedendaagse techniek, dus dat DJs (M/V) hun uiterlijk gebruiken om het verschil te maken is al jaren gaande.

Ik vind het ergens vervelend omdat het voor mij een extra hindernis vormt om voet aan de grond te krijgen in het muzikale land der commercie (ik ben nèt niet knap genoeg voor de cover van de Men's Health hoorde ik laatst, scheelde echt weinig hoor!). En ik geef ze vaak ook het nadeel van de twijfel, die super aantrekkelijke lui; zijn het nou goede muzikanten die toevallig ook knap zijn of zijn het eigenlijk modelletjes die maar wat aanklooien achter de decks en met een team ghost producers er achter voor de obligate platen releases...
 
Noemde haar al 'ns in een eerder, past wel enigszins in dit draadje, al legt ze het er niet zo dik bovenop is Olga toch wel easy on the eyes...




Bekendheid maakt je niet immuun voor ellende, dan zit je in dezelfde boot als alle anderen:

 
Tja mannen.. zo is het nu eenmaal in de wereld; als je met goede genen en dus een rete-strak/knap uiterlijk bent geboren geven de meeste mensen je alles (inclusief hun tijd en aandacht) op basis van dat knap zijn. Noem het maar een natuurlijk/instinctief iets.

Heb echter ook spijt met deze mensen, want tegen de tijd dat hun good looks vergaan (een kwestie van tijd; en bij vrouwen gaat dat met de leeftijd wat harder dan bij mannen) en ze hebben nog dingen nodig van de wereld waarbij ze dat niet meer langer kunnen krijgen met hun looks dan staan ze te kijken. En pas dan komen ze er achter dat ze in al die jaren misschien nog aan character building hadden moeten doen (als ze al dit zelfbewustzijn hebben).

Want.. laten we eerlijk wezen.. als je je hele leven al gewend bent dat alle deuren voor je open gaan, waarom zou je nog verder zoeken of je bekommeren om zaken als introspectie, reflectie, phylosofie? Karakter? Waa? Krijg toch zo al alles gedaan?

Ik besef dat dit een generalisatie is en ja, er zijn er wat die zo knap zijn EN toch het een en ander meegemaakt hebben en sterk karakter hebben gebouwd (weet je wel.. het soort mens waar iedereen van droomt.. de unicorns.. lol). En er zijn ook mensen die op de vrijdagavond de Eurojackpot winnen 😂
 
Charlotte de Witte heeft in het begin van haar DJ carrière onder het pseudoniem "Raving George" tracks uitgebracht omdat ze niet wilde beoordeeld worden op haar looks. Daar kan ik respect voor hebben.

DJen is niet zo moeilijk meer met alle hedendaagse techniek, dus dat DJs (M/V) hun uiterlijk gebruiken om het verschil te maken is al jaren gaande.

Ik vind het ergens vervelend omdat het voor mij een extra hindernis vormt om voet aan de grond te krijgen in het muzikale land der commercie (ik ben nèt niet knap genoeg voor de cover van de Men's Health hoorde ik laatst, scheelde echt weinig hoor!). En ik geef ze vaak ook het nadeel van de twijfel, die super aantrekkelijke lui; zijn het nou goede muzikanten die toevallig ook knap zijn of zijn het eigenlijk modelletjes die maar wat aanklooien achter de decks en met een team ghost producers er achter voor de obligate platen releases...
maskertje maken van deze kerel en klaar met de looks, toch
Ik herinner me mijn favo radiostation, met een kerel die zei 'programma dit en dat met jouw oerlelijke radio x dj's' - en zo was het maar net.
Als het publiek met hun neus naar de dj staat, ben ik op 't verkeerde feestje...

DJ TEAM FuGLY, dance for ugly fat crowds - laat maar weten wanneer, ik kom :)

Doet me denken aan mijn plannetje op YT: ik laat mijn vrouw met Maschine een jam faken, kijken hoeveel views ze haalt. Ik heb echter al wat lang gewacht, ze lijkt tegenwoordig haar leeftijd (aziaten lijken lang jonger)


Schermafbeelding 2022-10-15 om 18.34.13.png
 
Noemde haar al 'ns in een eerder, past wel enigszins in dit draadje, al legt ze het er niet zo dik bovenop is Olga toch wel easy on the eyes...
Zij draait wel goed, volg haar een beetje. Heeft ook met iemand anders een toffe single uitgebracht. Maar de looks helpen zeker mee 👍

Er is nu ook een klassiek pianiste die all-in gaat. "Mijn lichaam is een kunstwerk", zegt ze daar zelf over. En daar trekt ze miljoenen volgers mee, waarbij ze ongetwijfeld ook goed kan spelen.

Als ik me even verplaats in een vrouw, snap ik het maar gedeeltelijk. Het kan dat het bij je persoonlijkheid hoort. Maar ik zie regelmatig ingestudeerde poses, even overdwars een dansje doen voor de camera met getuite lippen en de borst flink naar voren, zodat alles nog beter uitkomt. Dan is het gewoon een toneelstukje. "Het doel heiligt de middelen", kun je zeggen. Maar ik zou er geen goed gevoel bij hebben.
 
Als ik me even verplaats in een vrouw, snap ik het maar gedeeltelijk. Het kan dat het bij je persoonlijkheid hoort.

Het is lastig om je daarin te verplaatsen als je het niet bent. Persoonlijkheid kan een rol spelen, maar ook de activiteit zelf als DJ. Je speelt op feesten en events voor jonge twintigers enzo waar de hormonen wat meer een rol spelen, dat legt al de basis hoe de sfeer is op zo'n event en wat daarbij past. Het hele wereldje zal misschien uitnodigen om ook bijvoorbeeld bij het maken van een video die lijn door te trekken. Het is wellicht ook wel een beetje marketing: kijk naar mij, dat is ook het soort feestje waar ik op draai. Boek nu!
 
Voor de kijker die wat meer wil: ik kan jullie yoga aanraden op YT. Of er synths in gebruikt worden voor de muziek moeten jullie zelf even uitpluizen.
 

dat is Marc Rebillet, die volg ik al jaren. Dat is echt een top muzikant die alles live improviseert en heer en meester is op de boss rc-505, die staat wat mij betreft aan de top samen met Rico Loop (die is ook geweldig in dat genre).
 
Back
Top