Wat in 2022 voor u

Ik zou graag samenwerken maar iemand vinden die t ook fijn vindt en aanvult is best moeilijk. Mogelijk zelfs n utopie (ik spreek uit mijn ervaring)

Merk dat de 2e persoon vaak verveelt is of te weinig weet. Dan komen ze niet terug.
Ik zou jou kunnen aanvullen met wat (polyfone) klavierkunsten. En jij kent vast meer van syncen en sequencen. Maar ik heb gewoon geen tijd dus dat zou alleen maar tot teleurstelling leiden als ik er weer eens niet bij kan zijn.

Ik wou dit jaar mijn custom drumkits in de Electribe laden om met de atari te sequencen. Deze week had ik daar eindelijk tijd voor. Maar nu ben ik gigaziek....Ik zit aan sample 55 van 100.

Positieve noot: mijn nieuwe setup is bijna compleet. Nog 1 synth en wat prul.
 
2022 is in meerdere opzichten een muzikaal geslaagd jaar geworden.

Dezer dagen ben ik bezig met mixen en masteren van diverse songs van Toto, van een live optreden van een Nederlandse tribute band.
Ik was dit jaar al meer bezig met mixen en masteren (in het kader van Sound Education Nederland), maar dit is echt de kers op de taart.
Het klinkt misschien een beetje suf, "cover band", maar deze gasten zijn de real deal. Gewoon hele goede muzikanten.
Heel gaaf om te doen. En een flinke uitdaging. Steek er weer veel van op. Het eindresultaat post ik nog weleens.
 
met name pedalen / FX chains masteren staat hoog op mijn lijstje. Ik vind het nog steeds enorm lastig.
aangezien ik dit vorig jaar ook al als goed voornemen op mijn lijst had staan, heb ik dankzij de deze thread me toch maar eens toegelegd op het programmeren van guitar effect chains. Dus de afgelopen twee weken enorm veel tijd in guitar rig besteedt aan oefenen hoe guitar effect chains opgebouwd moeten worden.

werkt totaal anders dan met synth effect chains vind ik, maar deze kan ik afstrepen, ik snap eindelijk hoe dit werkt en kan nu de gitaar sounds nabouwen kwa chain uit mijn favoriete tracks . Dus het nieuwe jaar goed begonnen :)

(en mega veel ideeen hoe ik guitar rig 6 ook toe kan gaan passen in mijn synth effect chains)
 
Even afwachten wat Behringer uit gaat brengen dit jaar. Een leuke analoge polysynth zou wel leuk zijn.
Leuk om te zien, want die analoge polysynth staat hier nog steeds niet. Er is wel een Nord Lead 2X en een DSI Mopho SE keys bijgekomen.
 
Back
Top