Black Friday 2021 tips

Ben zelf overstag gegaan voor de Arturia V collection set. Omdat ik daarna nog extra korting kreeg op de FX Collection & Pigments, die er ook maar bij genomen. Ook behoorlijk wat geïnvesteerd in Modular Software van Softube waar je nu de nodige korting op krijgt.
 
Weinig hardware aanbiedingen idd.
Bax he, die stumperds, je kon je inschrijven voor early bird black friday aanbiedingen.
Vervolgens is er niets in de aanbieding, maar krijg iedereen (middels banner op de site aangekondigd) 7 hele procenten korting. Wow! :D

Ben blij dat Thomann de Pro 1 met korting heeft. Die kon ik niet laten staan. Vond het al stom van me dat ik 'm niet eerder had gekocht toen die ook rond de 200 was.
Nu nog de Model D. De hoop om die voor 200 te scoren lijkt vervlogen...
Ja die pro1 heb ik ook over zitten twijfelen, maar eigenlijk zit ik nog steeds op die Pro800 te wachten…
 
Ja die pro1 heb ik ook over zitten twijfelen, maar eigenlijk zit ik nog steeds op die Pro800 te wachten…
Ben alleen benieuwd wanneer die komt ;)

Pro one is gisteren binnen gekomen. Ziet er voor dat geld echt prima uit en knopjes zijn veel minder slecht dan ik had verwacht, dus ben zeer content.

Moet alleen nog ff wachten, moet eerst ingepakt onder de boom 🌲 (zal m stiekem wel alvast uitproberen zonder dat de kids het zien :D )
 
Iemand een idee waar ik Doepfer modules kan kopen met korting?
 
OsiMIDI Stage is met 30% korting.
"Control your Behringer XR12, XR16, X18, XR18 and X32, and MIDAS MR12, MR18 and M32, through the local network with your MIDI controller"
 
Ben alleen benieuwd wanneer die komt ;)

Pro one is gisteren binnen gekomen. Ziet er voor dat geld echt prima uit en knopjes zijn veel minder slecht dan ik had verwacht, dus ben zeer content.

Moet alleen nog ff wachten, moet eerst ingepakt onder de boom 🌲 (zal m stiekem wel alvast uitproberen zonder dat de kids het zien :D )
Same here! Ik ben overstag gegaan na de tip alhier. De bodemplaat is niet helemaal stabiel, maar verder kwaliteit heel prima voor dat geld.
Het belangrijkste: wat klinkt deze synth lekker vuig en snappy. Ik ben geen fan van mono's, maar dit is echt een hele toffe!
 
Ook ik heb de pro-1 een aantal dagen binnen. Te gek is ie. De nadruk in demo’s ligt vaak op de osc sync sounds, maar het is een goede allrounder. Superoverzichtelijk en duidelijke modulatie-opties.

Aangezien veel van mijn favoriete synthmuziek uit de 70s komt, heb ik nooit zo veel aandacht besteed aan deze iets latere synth als aan de Odyssey / Minimoog / etc , maar echt te gek.
 
Same here! Ik ben overstag gegaan na de tip alhier. De bodemplaat is niet helemaal stabiel, maar verder kwaliteit heel prima voor dat geld.
Het belangrijkste: wat klinkt deze synth lekker vuig en snappy. Ik ben geen fan van mono's, maar dit is echt een hele toffe!
Als Behringer m 50% goed heeft, is ie n bom. Want het is mijn ultieme bak, de pro one. HEERLIJK
 
Samples from Mars, alle sample-packs ( geloof 35 Gb) tezamen voor 34,80 euro.
Ik heb ze al binnen :-)
Het is zelfs 56 GB. Wat zijn de meningen over deze sets? Ik heb net de 808 kort beluisterd en die klonk heel goed.
 
De hele mixedinkeys captain plugin suite is nu maar 59 dollar, echt een mooie plugin set om akkoorden, baslijntjes, melodieen en beat inspiratie mee op te doen in je project,
 
Moet toch even mijn frustratie hier kwijt,, weet niet of ik nu deze thread misbruik? Het is BF gerelateerd? :engel: Dan koop je iets op tijd bij Bax ( besteld rond 22:00)
"voor 23:00 besteld volgende dag in huis"
Hele dag toch onrustig wachten, eind middag nog steeds geen verandering van de Track&Trace ( niet een aangemeld) dus toch maar even gebeld.

"ja door Black Friday zijn we heel erg druk"
Maak dan van de belofte dan ""voor 23:00 besteld, meestal volgende dag in huis" ;)
 
Moet toch even mijn frustratie hier kwijt,, weet niet of ik nu deze thread misbruik? Het is BF gerelateerd? :engel: Dan koop je iets op tijd bij Bax ( besteld rond 22:00)

Hele dag toch onrustig wachten, eind middag nog steeds geen verandering van de Track&Trace ( niet een aangemeld) dus toch maar even gebeld.

"ja door Black Friday zijn we heel erg druk"
Maak dan van de belofte dan ""voor 23:00 besteld, meestal volgende dag in huis" ;)
Deze thread is toch al misbruikt (medeschuldig aan, sorry).
Balen man.
Nu kon je er natuurlijk op wachten (slechte woordgrap)......
 
Ben blij dat Thomann de Pro 1 met korting heeft. Die kon ik niet laten staan.
Nu nog de Model D. De hoop om die voor 200 te scoren lijkt vervlogen...
Ik heb exact dezelfde ervaring. Ik kon die Pro-1 ook niet laten staan en heb daarmee mijn allereerste analoge synth met draaiknoppen ooit gekocht. Wat een belevenis! :)
En inderdaad was er de hoop dat de Model D ook nog in de aanbieding zou gaan. Dan zou het een dubbelslag zijn geweest.
 
Back
Top