Black Friday 2021 tips

Ik vond het al zo vreemd dat een aantal synths waar onder de Subharmonicon en de Cat 'Prijs nog onbekend' hadden staan.

De Devine USB-1 microfoon is per ongeluk al naar 27 euro gezet, dat is denk ik een te vroege Black Friday deal. Ik heb hem en zou hem zéker aanraden voor dat geld. De normale prijs was hij ook wel waard.
Edit: Je moet hem wel dicht bij je mond houden en op vrij constante afstand houden voor goeie resultaten in mijn ervaring. De wat duurdere microfoons zijn geloof ik wat flexibeler wat dat betreft.
Als de kleur niet uitmaakt is de witte variant zelfs maar 22,95.

 
Ik vond het al zo vreemd dat een aantal synths waar onder de Subharmonicon en de Cat 'Prijs nog onbekend' hadden staan.

De Devine USB-1 microfoon is per ongeluk al naar 27 euro gezet, dat is denk ik een te vroege Black Friday deal. Ik heb hem en zou hem zéker aanraden voor dat geld. De normale prijs was hij ook wel waard.
Edit: Je moet hem wel dicht bij je mond houden en op vrij constante afstand houden voor goeie resultaten in mijn ervaring. De wat duurdere microfoons zijn geloof ik wat flexibeler wat dat betreft.
Nee dat was omdat ze nog even snel de prijzen omhoog moesten gooien. Subharmonicon was 699 en is nu 725. Maar dan krijg je wel 7% korting 😊
 
Nee dat was omdat ze nog even snel de prijzen omhoog moesten gooien. Subharmonicon was 699 en is nu 725. Maar dan krijg je wel 7% korting 😊
Hij was een paar dagen geleden 735,-
Ik check wekelijks :P (hoop nog altijd op een koopje)
De B stock is nog steeds 725, dat is wel een indicatie (die is vaak heel iets goedkoper dan de normale).
 
uhuh.jpeg
 
@barend
Wooow, superaanbieding voor de Uvi Mello, voor slechts 19 dollar UVI Mello

Zou ik maar eens mee beginnen, in plaats van met 296 euro voor de M-tron pro van Gforce :-) En bij Audiodeluxe krijg je nu ook nog de Digital Synsations van UVI er gratis bij. Die vind ik zelf overigens niet geweldig, maar de deal is wel leuk. Op de UVI website zelf is hij nu van 99 voor 69 euro. Dit is dus wel heel goedkoop nu.
 
Isotonik Studios, vooral bekend om M4L devices, en Modulat... Modulat is eens betaalbaar, €51,93... Modulat is een globale modulatie ecosysteem voor ableton 11 suite (of max), voor 10 en hoger, voor 10 (suite), wel de nieuwste max downloaden... goed bekijk de deskriptie...

BLACK2021 voor 25% store wide, Pathways! b.v.
BLACK50 voor Modulat

ff goed rondsnuffelen, ook spul voor Roli Blocks. veel te vinden.


Ableton heeft 25% korting op Packs, weet niet op live etc...

 
Ook op Live.

ik zag je bericht, ze zetten alleen heel groot op Packs, niet vreemd, wat ze geven soms hogere kortingen op Live, wat is het hoogste 30%, of 40%, weet het niet meer.

de Packs, zeker M4L devices, voor mij zijn interessant, en de Isotonik Modulat...... al heb ik K-Devices Modular 21 gekocht onlangs, Modulat heb al lang op het oog.. was nog niet eerder zo goedkoop, in de tijd dat ik in de gaten houd, en dat is zo'n 2 jaar... goed.

o zooo veel BF, gelukkig, nog maar 3 dingen gekocht, maar Modulat had niet ingecalculeerd.. te verleidelik om het niet te doen. Modulat is zelf modular....
 
Ook op Live.
belachelijk in mijn geval: als ik een push pack met upgrade naar suite 11 neem, kost me dat bij Ableton Live zelf: 810 euro
als ik push elders koop en enkel upgrade naar suite 11, =>> 149 euro + 555 (prijs Thomann vandaag) = 704 euro

wat voor een luizige packet deal is dat, Ableton. Herinner me dat dat vorig jaar niet anders was.
 
te late
EDIT

het wordt zelfs nog belachelijker, als ik eenmaal kies voor de upgrade naar suite 11 voor 149 euro, moet ik 699 betalen als suite eigenaar voor push 2. Het lijkt wel alsof ze liever hebben dat je 'm NIET koopt. Gaat ze ook totaal lukken. :D ik koop m niet.
 
Alle beetjes helpen. Toch kan ik mijzelf de gedachten niet ontnemen dat ik 7% een beetje karig vind, vergeleken met het feit dat ze zeer regelmatig 5% of 7,5% kortingsacties hebben gedurende het jaar...
was vorig jaar net zo denk ik... Benieuwd waar keymusic morgen mee uitpakt, vermoedelijk ook 7% en hopelijk 20% of meer op hun b stock...
 
Even schaamteloos BF publiciteit maken... :D


Cheers,
Exo. :mega:
 
Even schaamteloos BF publiciteit maken... :D


Cheers,
Exo. :mega:
Dat is wel heel BF!! slechts één euro. :)

1 euro.png




:D
 
Ik gok dat deze producten extra korting krijgen..


Ik had echt verwacht dat deze artikelen nog prijsverlagingen zouden krijgen, maar niets... Het lijken gewoon ge-highlight-te? artikelen te zijn en er is dus die 7% korting en that's it.
(Ook 50% korting op de extra 2 jaar fabrieksgarantie waar ik denk ik wel gebruik van ga maken want ik ga een Behringer synth kopen.)

Als de kleur niet uitmaakt is de witte variant zelfs maar 22,95.

Niet de zelfde mic, dit is de M-Mic ipv de USB-1. Behuizing lijkt identiek te zijn op de kleur na maar de adviesprijs is lager. Ik zou dus voor die USB-1 gaan, maar ik heb geen geluids-demo's vergeleken oid.
Die USB-1 lijkt de enige echte deal te zijn die ik so far heb gevonden.

Abtmusic geeft 12% korting voor Black Friday. Leuke korting op bijv. de Arturia Microfreak die 277 euro geprijsd staat, met de Black Friday code heb je het voor 244 euro… Abtmusic

Vind ze een beetje duur, maar na 12% korting wel interessant. Ze hebben de Dreadbox Nymphes voor de gebruikelijke €499, na 12% korting is dat €439

KeyMusic heeft trouwens een Jupiter XM B-Stock voor 1141, dat is 21% onder hun normale(?) prijs. Nieuw is hij 1399 bij Bax, dus klinkt wel als een mooie prijs.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top