Black Friday 2021 tips

50% op building blocks (en vast ook synthorial)


en een eindeloze lijst voor de software liefhebber (not me)


en als je echt een excuus wil om je tijd te verdoen en geen muziek te maken:

 
Laatst gewijzigd:
Sonnox 50-75% korting. 75% is in ieder geval op inflator en limiter.

Uad is heeft nu en de komende dagen ook goede kortingen. Iedere dag komt er een nieuwe bij.
 
ik had t gisteren al gezien, voor wat was 't - 89 dollar (79 dollar?) zo'n 2 unit clone chorus bak. Maar dat was US only.
ik hoop op 30% korting op bstock bij keymusic maar de kans lijkt me klein dat ze dat herdoen. Het hilarische is dat er jaren later nog veel dezelfde dingen in hun bstock staan... Niemand koopt dat, ook niet met 30% er af.

Wat me alvast geld bespaart is dat Ableton nooit korting geeft op hun Push 2. Dat hoef ik m totaal niet, hij is zelfs veel duurder op de website als eigenaar van Live 10 Suite dan zo bij Thomann dagelijks. Suckers.
En als ze geen korting bovenop doen ga ik in t beste geval over naar Live 11 standaard. Wat kan mij die extra's van Suite 11 schelen... Of zou dat dom zijn? Scheelt me momenteel 60 euro opleg om ipv Live 11 Live 11 Suite te kopen. Ik bedoel: dom voor toekomstige upgrades, ik gebruik die extra snufjes vermoedelijk enkel ALS die al in mijn 14 weken durende cursus ableton zouden komen. Misschien. vermoedelijk niet eens eigenlijk.
 
Laatst gewijzigd:
ik had t gisteren al gezien, voor wat was 't - 89 dollar (79 dollar?) zo'n 2 unit clone chorus bak. Maar dat was US only.
ik hoop op 30% korting op bstock bij keymusic maar de kans lijkt me klein dat ze dat herdoen. Het hilarische is dat er jaren later nog veel dezelfde dingen in hun bstock staan... Niemand koopt dat, ook niet met 30% er af.

Wat me alvast geld bespaart is dat Ableton nooit korting geeft op hun Push 2. Dat hoef ik m totaal niet, hij is zelfs veel duurder op de website als eigenaar van Live 10 Suite dan zo bij Thomann dagelijks. Suckers.
En als ze geen korting bovenop doen ga ik in t beste geval over naar Live 11 standaard. Wat kan mij die extra's van Suite 11 schelen.
$69 zelfs voor de klark teknik BBD-320
Geen geld, maar wel te groot, heb er de ruimte niet voor. en hier ook gewoon nog iets van 140 ofzo

Wil eiglk nog wel een model D en pro-1 scoren, maar die gaan alleen in prijs omhoog. Heb ze ook niet echt nodig, dus dat maakt het wel weer makkelijker :D
 
ik had t gisteren al gezien, voor wat was 't - 89 dollar (79 dollar?) zo'n 2 unit clone chorus bak. Maar dat was US only.
ik hoop op 30% korting op bstock bij keymusic maar de kans lijkt me klein dat ze dat herdoen. Het hilarische is dat er jaren later nog veel dezelfde dingen in hun bstock staan... Niemand koopt dat, ook niet met 30% er af.

Wat me alvast geld bespaart is dat Ableton nooit korting geeft op hun Push 2. Dat hoef ik m totaal niet, hij is zelfs veel duurder op de website als eigenaar van Live 10 Suite dan zo bij Thomann dagelijks. Suckers.
En als ze geen korting bovenop doen ga ik in t beste geval over naar Live 11 standaard. Wat kan mij die extra's van Suite 11 schelen... Of zou dat dom zijn? Scheelt me momenteel 60 euro opleg om ipv Live 11 Live 11 Suite te kopen. Ik bedoel: dom voor toekomstige upgrades, ik gebruik die extra snufjes vermoedelijk enkel ALS die al in mijn 14 weken durende cursus ableton zouden komen. Misschien. vermoedelijk niet eens eigenlijk.

Ableton geeft nooit korting op de Push 2, maar B-stock, scheelt al een hoop, zo heb ik 'm gekocht. of 2e hands...

ik zou zelf aanraden om live 11 suite te kopen, ipv standard, maar goed ik gebruik 11 suite geheel anders, ook met veel M4L device, overigens die ook voor hardware kunnen werken (niet die ik heb gekocht, behalve 1 pack dan van K-Devices... waar een deel voor CV in en uit bedoeld is... maar de rest gebruik ik wel, een total ITB'er he...).

die 60 euro maakt het verschil niet... maar live is nog niet in sale toch?

nou ja, al die snufjes geven wel erg veel, vind ik zelf, maar zoals al gezegd, ik werk 'geheel' anders...

@mcbcool , de image line all plugins bundel, kan je nog goedkoper via JRRSHOP kopen, $357. altijd nog even GROUP of FORUM als coupon code invoeren, proberen, welke de beste korting geeft. otomatisch geeft ie al korting. maar ik zie dat de image line aanbieding, nog wat ekstra plugins geeft.

het is het altijd waard om via resellers te kijken, wat de laagste prijs is, JRRSHOP is meestal de goedkoopste (GROUP of FORUM), maar heeft niet alles, audiodeluxe is meestal even goedkoop, time+space, die kan ook soms een goede deal leveren. of: everyplugin.

de meeste aanbiedingen zijn ook via resellers te verkrijgen, maar Softube b.v. doet dat amper meer. of de meeste, er zijn ook genoeg die dat niet doen.

maar altijd waard om even het goed te bekijken. en soms, is er een vertraging (en heel soms zijn resellers sneller...)...
 
ik heb suite 10 hé, dus de meerwaarde naar suite 11, tja. Heb al zoveel (suite en nog n boel van NI en blablabla weet ik veel wat nog allemaal) dat ik zelfs niet open klik qua plugins en andere toestanden. Ik heb geen plezier aan zo'n venster voor mijn daw. Laat staan er dan met de muis aan te pulken.



Ik betaal als suite 10 eigenaar voor n update:

Schermafbeelding 2021-11-17 om 16.01.32.png
 
ik heb suite 10 hé, dus de meerwaarde naar suite 11, tja. Heb al zoveel (suite en nog n boel van NI en blablabla weet ik veel wat nog allemaal) dat ik zelfs niet open klik qua plugins en andere toestanden. Ik heb geen plezier aan zo'n venster voor mijn daw. Laat staan er dan met de muis aan te pulken.



Ik betaal als suite 10 eigenaar voor n update:

o zo, ja, de meerwaarde naar suite 11, voor mij was het het meer dan waard.

ik heb je bericht te snel gelezen, overkomt, me soms, heel soms.

suite 10 is gewoon nog immer een erg goede DAW. voor mij was het zogenaamde no-brainer. en het geeft me meer, dan ik verwachtte, maar -ik herhaal- dat is vanwege hoe ik werk.

Push 2 vind ik zelf erg fijn, ik ben met Push 2 begonnen + Intro, later in sale naar Suite 10 gegaan. dat extra schermpje voelt voor mij juist fijn. direkter gevoel, maar dat is niet voor iedereen zo, ik heb ook een touchscreen, geeft ook meer -voor mij- een gevoel van kontrole alsof ik meer met instrument zelf bezig ben. persoonlik.

tis een duur ding, voor mij de prijs waard... snap heel goed, dat het voor je niks toevoegt, zeker niet voor zo'n prijs.

over de meerwaarde voor later, als je toch voor een update naar 11 zou kiezen, zou ik toch suite kiezen, in sale (40% is meestal de hoogste korting als ik het goed heb). in sale wordt het prijsverschil lager (klopt dat, of is dat jezelf-iets-wijsmaken).

natuurlik ken je deze vergelijking:

 
qua aantal x-endertig plugins tov vs x-enzeventig plugins, ik ga die niet gebruiken, dus weggegooid geld, de vraag is uiteindelijk of de upgrade van standard 11 naar suite 12 dan ooit duurder wordt als je al van suite 10 naar standard 11 ging. Ik veronderstel dat gans de suite 10 hap even vrolijk draait op standard live 11 (dus max for live enz) - niet dat ik hoop dat ooit nog open te doen, o horror - way 2 nerdy voor me. Dan is plots die 60 euro meerprijs peanuts. Ik zou geen upgrade overwegen moest de les niet met live 11 zijn, dan was 't al helemaal overkill. Ach, ik zeur over 60 euro... als ik n keertje kabels bestel is 't al op.
 
Audiodamage, mooie plugins, black friday: 40% (minder dan vorig jaar, toen was het 50%)

ook Native Instruments doet mee, maar het lijkt nog of de oude prijzen er staan, wanneer je inlogt, nee klopt, bij kassa zie je het juiste bedrag, maar het is geen 50% meer... wordt ook al duurder, of fout in het systeem. ik heb geen behoeft, er is geen noodzaak voor een update, ik heb een mooie hybride van ultimate 11 en komplete 13..

maar wel vreemd dat updates/upgrades géen 50% zijn. wellicht een andere moment
 
qua aantal x-endertig plugins tov vs x-enzeventig plugins, ik ga die niet gebruiken, dus weggegooid geld, de vraag is uiteindelijk of de upgrade van standard 11 naar suite 12 dan ooit duurder wordt als je al van suite 10 naar standard 11 ging. Ik veronderstel dat gans de suite 10 hap even vrolijk draait op standard live 11 (dus max for live enz) - niet dat ik hoop dat ooit nog open te doen, o horror - way 2 nerdy voor me. Dan is plots die 60 euro meerprijs peanuts. Ik zou geen upgrade overwegen moest de les niet met live 11 zijn, dan was 't al helemaal overkill. Ach, ik zeur over 60 euro... als ik n keertje kabels bestel is 't al op.

dat is een goeie vraag, wanneer je wel M4L hebt, maar gebonden aan versie 10.... of dat dan ook gaat werken voor standard live 11.
het lijkt me niet, volgens mij draait 11 met de laatste versie van MAX. en ze worden apart geïnstalleerd.
of lijkt me niet?

dit is een vraag voor sales support, nooit over nagedacht. wel; volgens mij kun je MAX gewoon gratis installeren, dat kan zeker, dat heb ik ook, om 1 instrument te gebruiken, dat op MAX draait (maar ook op M4L, maar daar voor, vind ik nog niet geschikt, zelf). MAX kan gewoonweg, al is je trial voorbij, MAX based instruments draaien...

je kunt in live 11 kiezen voor M4L of MAX, kon dat ook al in 10? wellicht kan alleen in de suite...

sja, je hebt M4L, je zou denken die mag je dan gebruiken voor live 11 standard... gaat wel heel hun zakelijke kant naar de knoppen... alhoewel, je krijgt niet al die devices...

je kunt M4L apart kopen, dus... pfoe, waarom blijf ik doorratelen....
 
tja als je iets koopt uit t suite pakket op je standaard en upgrade naar suite, kan je dat apart ding niet meer verkopen, want suite heeft 't opgeslokt, las ik vandaag. Wat n onzin.
Dat soort gedoe heb je bij NI niet, ik verkocht ooit mijn dubbele massive omdat maschine 2 die al aan boord hàd.
Dat wordt dus idd een vraagje voor support ivm de suite

en ivm m4l, ik heb dat al jaren (niet meer open gedaan) dus geen idee over max of m4l :D - als je iets niet lust, probeer je 't ook niet zonder saus, toch.
ik merk dat ik nog steeds struggle met mijn workflow en een boel manieren door elkaar gebruik eigenlijk, de vraag is of ik ooit een goeie ga vinden.
 
Bij fruity heb ik ook een kortingscode via mail gekregen voor hun 20 jaar bestaan.

EDM essentials ofzo ivp 200 euro, 17 euro ofzo op z'n image line zit er naast 1000 drumsamples
Ook gewoon een hoop loops en gedoe bij dat je in 5 min je radiohit samenzwiert.

Producer Loops 3 pakketen 90 percent off.
Nog een hoop andere, veel loops, dus weinig werk
Dus voor 64 euro voor 650 euro aan pro hyper commerciële vocals enz .... heb je al de stoerste shit, voor pop & vocals, house en natuurlijk trap.
En iedereen gaat die dus kopen, dus volgend jaar andere nummers zelfde vocals.
En je hebt een nummer klaar, op de tijd dat je met je complexe vintage synth en pedals 2 unieke patches klaar hebt.

Bij Fruity zal het wel zo compleet zijn als een demo nummer.
Dat je niet moet mixen ofzo ...
Ik heb FL Studio, gebruik ik in Logic als drum sequencer. Logic 10.2 hier.
En het werkt ook veel vlugger als schetsboard.

Is de Pro-1 bij Thomann geen 250, terwijl die eerst 320 ofzo was.
250 kan je niet laten liggen als je 5 cables voor je modular koopt, gewoon nie bij denken.
Da's zelf een echt gelukte clone nog ook.
Hun 303 is ook bijna gratis en lijkt wel op een 303.
 
soundtoys heeft een enorm scherpe aanbieding nu. 50 procent korting op hun bundles en 70 procent op hun losse plugins

Dit zijn echt fantastisch klinkende / diepgaande effect plugins. Ik heb zelf de volledige versie, maar ik denk dat voor de meesten het effect rack meer dan voldoende is, die is nu maar 129 dollar, daarin zitten 14 van hun plugins. De volledige versie heeft 21 plugins, maar heel eerlijk, dat is alleen maar een extra plate reverb en heel veel 'junior' varianten van de effecten die ook in het effect rack zitten (jr varianten zijn versimpelde plugins van de grote broer). Dus je mist nauwelijks iets als als je het effect rack aanschaft.

ik gebruik zelf in de praktijk alleen het effect rack, deze heeft als groot voordeel dat je daarin je effect chains kunt opslaan als user presets en belangrijker deze heeft ook de mogeljkheid tot een feedback van het eigen signaal.

Dus als je op zoek bent naar een nieuwe / extra effecten dan mag je deze eigenlijk niet overslaan.





EffectRack_WEB_homepage-1.png
 
Back
Top