Black Friday 2021 tips

Vorige jaar was gaf Bax 7,5% meen ik mij te herinneren, en idd er zijn vaker acties van 7,5% sws ook met kerst volgens mij?

Maar toch, met de hele pandemic, zijn zoveel producten waar veel elektronica in zit duurder geworden, staalprijzen 3-voudigt, een zee container kost nu 5x zoveel als ik het nieuws mag geloven.. En ja het viel me op, die 2 jaar garantie erbij is opeens 50% korting?! dat is wel nice! Ik ga die dit keer wel erbij pakken.
Ik heb namelijk de Crumar Seven zojuist besteld,, Ik wil hem al 2 jaar! tis tijd :maffia:Deze december maand wordt pittig.. Maar goed, lock-down komt eraan, ik ben ready!

In MusicStore werd deze keyboard 50€ goedkoper aangeboden, B-Stock, maar ik heb laatste keren toch een kut ervaringen met B-stock's
Licentie al geregisseerd van de arturia audio-interface 8pre waardoor hij onbruikbaar was :stupid, AnalogHeat zonder bijhorende kabels en oplader :? allemaal incomplete shit wat niet ff erbij vermeld wordt.

Leuk die B-Stock maar nee, B-Stock is vaak gewoon 2'e hands spul voor 20€ minder, wat soms ook echt al lang in gebruik is geweest, niet in verhouding tot de matige korting.
 
Daar staat wel tegenover dat 'nieuwe' producten bij Bax soms eigenlijk ook al gebruikt zijn... Maar ja ik ga toch in de regel gewoon voor nieuw, ik heb maar 1 keer een product gehad dat duidelijk gebruikt was.

Nog een interessante: Bij Abt hebben ze de Hydrasynth Explorer (pre-order) voor €580. Na 12% korting is dat €510! Dat is een absurde hoeveelheid synth voor het geld.
 
Kan mijn ogen niet geloven. Keymusic zet black friday bij hun bstock zonder extra actie en hun black friday op n paar spullen (wat micro’s en accessoires) is het.
Doe dan niks.
 
tja, key music is wel niet intressant wegens niet in voorraad,, maar da's off topic BF promo
 
Hier staat hij voor 259,-

Ik twijfel nog.. ja, hij is cheap....
Alleen maar 6 monofone tracks etc... da's best wel erg mager..
 
Ik heb een heel andere insteek als de meesten hier blijkbaar als het om kopen gaat, als ik iets een goeie deal vind op een bepaald moment, dan koop ik het. Anders niet.

Hier staat hij voor 259,-


Bekijk bijlage 3816871
€238 bij Tonecontrol.nl
 
260163841_10227612949890578_3788965099032613602_n.jpg
 
Wat dacht je van enkel n titeltje en verder niks korting...

duh mijn afbeelding vertikt om hier op 't forum te verschijnen, anyway. De liefhebber van synth memes! ziet m wel op FB opdagen weldra
 
Rhizomatic Plasmonic van €149 voor €99

 
ik zie 280,- staan... of ligt dat aan mn ip adres ;)
Ik zou zweren dat ie net 239 was, maar misschien vergis ik me in welke website dat was? Of het is veranderd. In alle drukte en 100 tabbladen van 10 verschillende muziek winkels weet ik hem niet terug te vinden :( Misschien maakte ik ook een foutje
 
Weinig hardware aanbiedingen idd.
Bax he, die stumperds, je kon je inschrijven voor early bird black friday aanbiedingen.
Vervolgens is er niets in de aanbieding, maar krijg iedereen (middels banner op de site aangekondigd) 7 hele procenten korting. Wow! :D

Ben blij dat Thomann de Pro 1 met korting heeft. Die kon ik niet laten staan. Vond het al stom van me dat ik 'm niet eerder had gekocht toen die ook rond de 200 was.
Nu nog de Model D. De hoop om die voor 200 te scoren lijkt vervlogen...
 
Weinig hardware aanbiedingen idd.
Bax he, die stumperds, je kon je inschrijven voor early bird black friday aanbiedingen.
Vervolgens is er niets in de aanbieding, maar krijg iedereen (middels banner op de site aangekondigd) 7 hele procenten korting. Wow! :D

Ben blij dat Thomann de Pro 1 met korting heeft. Die kon ik niet laten staan. Vond het al stom van me dat ik 'm niet eerder had gekocht toen die ook rond de 200 was.
Nu nog de Model D. De hoop om die voor 200 te scoren lijkt vervlogen...
De Mother-32 die ik op het oog had is vandaag ook opeens weer duurder :stupid
 
Back
Top