Black Friday

Had al een OB x8 besteld vóór BF, deze komt hopelijk volgende week binnen
dus maar wat niet studio spul
Garmin Fenix 7X sapphire Solarsmartwatch
Polar m10 harslag meter
2 nieuwe white cloudz aspen dekbedden
2 Emma toppers en hoofdkussens
5 sets beddengoed
GT7 PS5
Thrustmaster T-GT II servo stuur + Next Level Racing stand
Samsung 65” neo qled 4k 2022 voor slaapkamer
Samsung sb800 surround set voor in de huiskamer
Samsung sb60 surround set voor in de slaapkamer

ben qua studio hw & sw nu wel klaar, de OB x8 komt naast de OB6, P10 & Moog One
Dus laat die winter maar komen :D
Tot op het circuit dan. Gt7 is leuk.
 
Excuus, volgens mij heb ik niet de correcte link gedeeld. Dit is de goede:


Het kan zijn dat je wel 25 dollar moet invullen, maar dat je daarna couponcode blackfriday moet invoeren voor de 15 dollar deal.

Ik weet niet hoe lang de actie loopt.
Goeie hoor, heb hem gekocht. Zeer interessant dit om te gebruiken in granular synths of als drones, background sounds. Thanks.
 
Goeie hoor, heb hem gekocht. Zeer interessant dit om te gebruiken in granular synths of als drones, background sounds. Thanks.
Zit er naar te kijken maar heb as we speak niet zomaar even 1.8 TB beschikbaar om die bibliotheek te downloaden.
 
Dat is het mooi van die library.. je hebt er altijd toegang toe. Ik download alleen als ik wat zoek en bewaar lokaal alleen datgene dat ik gebruik. De rest staat in de cloud :-D
 
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Dat is het mooi van die library.. je hebt er altijd toegang toe. Ik download alleen als ik wat zoek en bewaar lokaal alleen datgene dat ik gebruik. De rest staat in de cloud :-D
Dat had ik dus niet duidelijk, ik dacht dat het een download betrof maar het is dus eigenlijk een soort van cloud dienst? Ik heb hier een simpele goedkope field recorder liggen, dit is echter andere koek (meer variëteit en kwaliteit).
 
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Goeie hoor, heb hem gekocht. Zeer interessant dit om te gebruiken in granular synths of als drones, background sounds. Thanks.
Dat was inderdaad ook mijn idee bij een dergelijke library. Ook prima geschikt om bijv. subtiel mee te layeren, of snippets te gebruiken in meer ambient tracks.
 
Mijn Black Friday aankopen dusver:

  • Klevgrand REAMP €16
  • Klevgrand Pana €20
Ik wilde na lange tijd Zebra weer kopen (ooit verkocht en had ik altijd een beetje spijt van). Niet BF deal, maar nu met legacy voor €99 leek het me een mooi moment. Ik moet daarbij zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar bijna niks anders dan Vital gewend ben. Daar ben ik zeer goed in thuis (was ik met Zebra voorheen ook).

Dus weer even demo geprobeerd afgelopen dagen, maar ik was enigszins verbaasd dat het me niet meer zo kon plezieren en met de meeste dingen voorkeur heb voor hoe Vital dingen doet. Zebra leek in vergelijking wat convoluted.

Zo je maar eens he, hoe dingen veranderen. In Vital kan ik ook een zeer breed spectrum aan geluiden halen en heb zelfs templates die de oscillators van Dune en Omnisphere nabootsen. Ik heb er ook 1 voor Sylenth, maar die krijg ik niet helemaal 100% geïmiteerd. Er is een groot genoeg verschil in hoe Sylenth met phasing en unison voices omgaat in vergelijking met Vital (ondanks vele verschillende instellingen trial en error in de advanced panels van Vital).

Lang verhaal kort:

Daarom zit ik nu Sylenth voor de BF prijs van €126 te overwegen als laatste aankoop omdat ik deze synth al een tijdje demo en wel lekker vind klinken en dus anders genoeg dat ik hen met 1 van mn andere kan vervangen qua sound.
 
toch meer gekocht dan ik gepland had, al was het 2 afgelopen jaren, vele, vele malen erger.

in die zin, voor mijn doen, netjes.

Devious Machines Infiltrator 2 was niet gepland, maar wat een ding...

én Entonal Studio (de aanbieding loopt nog een paar dagen, 57 euro ongeveer), een microtonal plugin. die is erg goed door ontwikkeld en er komen nog meer interessante features aan. Infinitone DMT had ik al, maar ontwikkeling gaat traag, en ze vullen elkaar aan.

quanta 2 upgrade had ik ook gemeld, was en is het toch waard workflow sneller en minder fouten maak ik, met modulatie instellingen..

khs multipass, in de vorm van khs ultimate. werkt lekker in Phase Plant...

meer Voltage Modular modules dan gepland... zoals altijd...

ook veel sales overgeslagen, shapemaster voor vcv. softube model 84. als voorbeelden, ik zou zeker gebruiken, maar ik heb voldoende en meer.

ik zal zeker 1 of 2 dingen vergeten zijn...
 
Mixed In Key is wel goed alleen heb ik niets aan de plug-ins. Heb mogen ruilen voor de stand-alone app dus alles goed nu :)
Daar heb 0,0 spijt van dat ik mixed in key captain plug-ins(epic) gekocht heb!
 
Bij Paradigit: Lenovo D24-20 - 23.8" - 99 Euro

drie jaar geleden waren ze '80' euro, maar de laatste maanden zijn ze gestegen, naar '129'

ik ken niks van flatscreens, maar dit is m'n 4de lenovo 24", hdmi en vga poort
 
Back
Top