Black Friday

 
Die zouden snel zijn,

maar ik heb er 4TB of 8TB versies van gezocht en nodig, 2TB vind ik ni veel,,,,

En 't is een tweede 8TB Samsung QVO geworden, enkele weken geleden op amazon.de in promo
Die schrijft wel maar zo 'snel' als een goeie enkele HDD, '150' MB/s,
Wel intressant voor dir scan zo'n SSD ipv een HDD
Uit benieuwdheid, waarom heb je zo veel geheugen nodig? Zit zelf zo rond de 400gb.
 
tja, dat vroeg ik ook aan een banned sf lid,, "waarom 2x8TB voor sample presets library"

8TB HDD zijn een ramp ,, die zijn veel te traag, en met dual HDD's raid begin ik ni

tja, alles staat nu op die twee 8TB ssd, en dan nog 2x2 TB voor samples,

niks zo ergs als ssd/hdd plaats te kort en moeten over copieren van de ééne naar de andere partitie of ssd/hdd

2TB vind ik echt weinig,, en tja, 4TB SSD's zijn er maar 't moeten er van 8TB zijn, en die nvme 8TB is heel duur,,
 
Geen vette Black Friday maar toch gebruik gemaakt van de 15% bij Noise Engineering om de twee VST bundels aan te schaffen. Een verfrissend setje naast de geijkte emulaties.
 
Samples from Mars:
Alle samplepacks in één koop voor $49,-

Het betreft hier 70 packs van bij elkaar 60GB.

 
Kick (en daarna Kick 2) is al jarenlang vaste prik in mijn projecten. Super plugin en zijn geld dubbel en dwars waard. Met korting helemaal een no brainer.
ik mis heel erg de mogelijkheid om samples erin te drag & droppen. Zodra ze dat fixen ben ik echt overstag.
 
Hier dit keer niks om geluid te produceren. Wel bij Headphone auditions Amsterdam een nieuwe DAP gescored. Daar ook geluisterd naar de nieuwe Meze koptelefoon (109 Pro) die wel erg mooi klonk en zeker een grote stap vooruit is op de 99 classic. Verder de NAS/PC van extra opslag voorzien: 16 TB HD (2x raid 1) voor in de NAS en 4 TB SSD voor PC. De hele tijd Amazon in de gaten gehouden maar uiteindelijk bleek Megekko het goedkoopst tijden Black Friday (week). Qua opslag moet het nu wel weer voldoende zijn voor de komende 5 jaar. :D
 
hier tot nu toe alleen een nieuwe vlogcamera (die ik dan wel voor synthreviews en studiodingen ga gebruiken): een sony zv-e10 die met zon fijn tijdelijke deal op amazon een paar honderdjes goedkoper was dan normaal. kijken of die wat minder snel oververhit dan mijn huidige sony. maar qua hard en software is het een beetje meh dit jaar ;-)
 
Samples from Mars:
Alle samplepacks in één koop voor $49,-

Het betreft hier 70 packs van bij elkaar 60GB.

toppertje! was aan twijfelen of ik weer een "Ghosthack" BF pakket ging nemen, maar nu beslis ik voor Mars te gaan thx!
 
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Ja dit was inderdaad een beetje tegenvallende black friday. Ik heb de beste hardware deals gescoord in de periode voor black friday:

Arturia Keystep Pro€219SonoVente
Modal Cobalt8€399SonoVente
Behringer Oddyssey€394,25Bax
Behringer Wasp Deluxe€176,70Bax
Behringer DeepMind 12D€546,25Bax
Behringer MonoPoly€410,40Bax
Behringer 2600 Blue Marvin€422,75Bax

Qua software niet heel veel gekocht dit jaar. Een paar Boz[imath]^{-n}[/imath] Digital Labs plugins gekocht. En twee nieuwe reverbs bij LiquidSonics (Tai Chi en HD Cart) waar je handig gebruik kunt maken van kortingen als je al eerder producten gekocht hebt. De kortingen stapelen bovenop de gereduceerde black friday prijzen. Twee mooie reverbs voor ongeveer €50. Ik had vorig jaar de "total bundle" gekocht en kon dit jaar dus die twee nieuwe reverbs meepakken.

Verder weinig spectaculairs tegengekomen :-(

ach dat is maar goed ook. Het potje is ook wel weer leeg... ik kan weer gaan sparen voor volgend jaar 🙃
 
Back
Top