[TECHNO] Dark Fiber - Unwoke

Heel erg hoor, Maar als je naar de Beatport Techno top 100 luistert dan hebben de top tracks wel wat meer detail en variatie. Ik vind deze productietechnisch gewoon te simpel. mis subtiele lijntjes, percussie die af en toe eens via polyritme verspringt, filtering van basslines die je net wel/net niet hoort. track mist gewoon de diepte en gelaagdheid.
Kun je eens een track noemen in dezelfde (duistere/harde) stijl? Dan zal ik daarvan de afwisseling eens doornemen. Ik leer graag :)
 
sowieso lastig. Dj friendly. Leuk om een paar maten hulpmiddel gegeven, maar eerlijk is eerlijk, toffe platen waarbij ik me in bochten moest wringen om ze in te mixen gaven wel de grootste voldoening :).

toffe track, vooral de eerste versie, mis op een jbl charge speaker wel wat body, later ff op een goeie set luisteren.
 
Geluidje wat rond 0:40 wordt geintroduceerd irriteert me meteen maar dat is waarschijnlijk ook je bedoeling - hij ligt niet lekker in het ritme maar later als het drukker wordt in de mix ligt hij beter (timing is niet veranderd dus is psychoakoestisch).
Op basis van de feedback hier ben ik verder gegaan met de eerste versie.
Ik heb het irritante geluidje vervangen, het nummer afgemaakt en een korte mastering sessie gedaan.
Hopelijk is de vibe overeind gebleven!

[souncloud]
 
Back
Top