FLUQS - Kamaga

JimZ

ZANG-TUMB-TUUMB
Lid sinds
5 februari 2004
Berichten
131
Locatie
Den Haag


Nieuwe track! Gemaakt voor een compilatie van het Italiaanse Biodiversita Records.

Het is een hele gelaagde soundscape geworden met glazerige texturen en een rave-geinspireerde melodie lijn, met heel - veel - granular.

Mn eerste track gemastered door iemand anders, wat best raar voelt, om toch iets van je eigen werk/dynamiek weg te geven aan iemand die wel even denkt te weten hoe t echt moet klinken... na wat geworstel er wel goed uitgekomen hoor. Ben benieuwd wat jullie ervaring daar mee is.

Anyways, dit is de track, reacties welkom!



En de complete compilatie:


Cheers
 
Heel erg goed gedaan allemaal, maar toch is het niet mijn kopje thee.. Goed voor tentoonstellingen enzo, maar voor mij persoonlijk niet om gewoon te luisteren. Mijn hersenen kunnen er nog steeds niet mee om. Wel heel erg knap gedaan ! :)
 
Dope hoor. Kun je wat meer vertellen over de granulaire tools die je gebruikt hebt? Wat voor geluiden voer je ze bijv?
 
Thanks

Ik gebruik Robert Henke's Granulator, fijne overzichtelijke tool blijft t. Zijn dieet voor deze is alleen maar brekend glas ;) En wat complexere Max for Live mappings naar de grainduration, positie, jitter, etc.
 
Thanks

Ik gebruik Robert Henke's Granulator, fijne overzichtelijke tool blijft t. Zijn dieet voor deze is alleen maar brekend glas ;) En wat complexere Max for Live mappings naar de grainduration, positie, jitter, etc.

Thanks voor de info! Ken 'm van Henke idd. Tof ding.

Zelf doe ik veel met Clouds. Af en toe trek ik er de sounds uit die ik graag hoor. Maar heb zeker het gevoel dat ik er meer uit kan halen. Mocht je nog meer tips/ervaringen hebben, dan hoor ik 't graag!
 
Clouds is ook chill ja! Granulator is weer minder met live input, kan er maar 1 instance van draaien per project.

Beste manier voor mij is gewoon heel veel jammen, met de modulaties gekke koppelingen maken, en ondertussen opnemen.
 
Geweldig!! En ik vind de opbouw naar een apotheose die vervolgens uitblijft ook heel leuk gedaan. Mooi track!
 
Thanks! 8)
 
Back
Top