Dé MPE Thread

Seaboard BLOCK M | ROLI
Jammer voor je Vink, dat het geen prijsvraag was.

ja... 8D :beard:


goed. even duur als de vorige. ik weet niet wat de grote verschillen voor bespelen; wel; er zijn minder DNA connectoren..... en volgens mij geen batterij.

wel vreemd minder DNA connecties, dan zullen de Lightpad M blocks niet volgen, want een heel sliert....

toch koop ik de M op termijn, ter vervanging van de Joué Play (pro versie)....
 
ik had nog een EDIT gedaan, maar dan niet opgeslagen.

de nieuwe Seabord Block M heeft wél een oplaadbare batterij en bluetooth.

maar als nadeel; 2 DNA connectoren... (2 minder dan de vorige).

of ik koop 2e hands.... de Roli Seabord Blocks zullen weer in prijs dalen... goed...

wel fijn dat er weer een instap MPE keyboard is, die ik zelf erg goed vind. 24 keywaves, is net voldoende. het fijnste is toch 2 achter elkaar.

 
Gebruikt iemand Newfangled Audio Generate? Ik heb het idee dat het niet veel toevoegd als ik al Kult heb, maar wat denken jullie? Naar mijn idee beetje zelfde soort sounds. Pendulate heb ik en gebruikt ik zelden, toch kriebelt nu de deal.
Pffff GAS en verzamelwoede....jeweetwel.
 
Gebruikt iemand Newfangled Audio Generate? Ik heb het idee dat het niet veel toevoegd als ik al Kult heb, maar wat denken jullie? Naar mijn idee beetje zelfde soort sounds. Pendulate heb ik en gebruikt ik zelden, toch kriebelt nu de deal.
Pffff GAS en verzamelwoede....jeweetwel.

gebruik ik.

Kult heeft een ander type oscillator. en klinkt ook zeer verschillend.

de deal is goed, voor 50 euri of minder heb je een pracht van een unieke synth.

Generate gebruik ik regelmatig en met groot plezier, prachtige geluiden met MPE.
 

EDIT: meer sensoren, meer precisie. een aantal 'problemen' die de eerste generatie had, zijn opgelost. heel wat meer sensoren...
ik twijfelde al een tijd om deze te kopen, tijdens BF was de eerst 200 euro of zo goedkoper, en al een vaag vermoeden, wellicht komt er een tweede generatie.
deze laat de twijfels verdwijnen, maar de prijs... goed! sparen....

er is dus ook een kickstarter prijs...



@MstrFX wat overlap met de thread die jij hebt gemaakt....
 
Laatst gewijzigd:
EDIT: meer sensoren, meer precisie. een aantal 'problemen' die de eerste generatie had, zijn opgelost. heel wat meer sensoren...
ik twijfelde al een tijd om deze te kopen, tijdens BF was de eerst 200 euro of zo goedkoper, en al een vaag vermoeden, wellicht komt er een tweede generatie.
deze laat de twijfels verdwijnen, maar de prijs... goed! sparen....

er is dus ook een kickstarter prijs...
Ah, daar is ie dus, de second generation, ik had er al iets over gelezen ergens...
Verleidelijk natuurlijk zo'n kickstarter prijs maar ik wacht wel op de revieuws en als die positief zijn dan is de kans groot dat die dit jaar gekocht wordt want ik vind het een pracht van een controller.

Hier de clip er ook maar even bij;

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top