Se-1x "snappification"!

ff een vraag....

Waarom alleen voor de envelope van de VCA de weerstand veranderen en niet voor de andere 2 envelopes.

Of verander je alleen iets in de vca signaalpad? ik ben een electronica leek trouwens....
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
ff een vraag....

Waarom alleen voor de envelope van de VCA de weerstand veranderen en niet voor de andere 2 envelopes.

Of verander je alleen iets in de vca signaalpad? ik ben een electronica leek trouwens....

Envelopes van de Se-1 (X) worden softwarematig gegenereerd. Ik denk dat deze weerstand invloed heeft op alle envelopes, zeg maar de minimale (of maximale) stuurpanning limiteerd.
 
Laatst gewijzigd:
mmm hij is wel snappier maar wanneer ik de envelope van de VCA de attack boven de 250 heb ik geen geluid meer...
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
mmm hij is wel snappier maar wanneer ik de envelope van de VCA de attack boven de 250 heb ik geen geluid meer...

ai ik wel gewoon hoor...
 
ach kut man, hij klinkt wel lekkerder idd, maar precies bij het streepje tussen de 50 en 250 verdwijnt het geluid ????

tussen de 1 en dat streepje werkt ie prima...

Vaag...
 
de envelope van het filter is prima...snap er niks van...

ik ga idd de oude weerstand er weer in zetten..
 
jammer man! echt vreemd want ik heb er identiek dezelfde weerstand als jou ingezet en ik heb geen problemen...
 
Weetje wat ik raar vind, dat schetsje van de se1 en de se1x komen niet overeen met elkaar, bij mij staat er op de print se1 voice board....


en ik heb dus ook R42 weg gehaald..... en niet zoals op dat schetsje....
 
in de chat even besproken waarschijnlijk heb ik r42 weg gehaald i.p.v. r44...

vanavond ff fixen..
 
YES!

ALL OMEGA HAPPINESS!!!

Mja, stuk beter zo... lekker voor arps, die bijten nu lekker idd!
 
Nou, nou, ik denk die se-1x die ik laatst 2de hands heb gekocht ga ik eens snappificeren...

Maak hem open en? Zit er al een 47k in!

Ik wil niet weten hoe hij met die 220k heeft geklonken want zo snappie vind ik em niet....

:stupid
 
Back
Top