Virus B

Status
Please reply by conversation.

Sidx8580

Muziekant
Lid sinds
10 april 2005
Berichten
423
Locatie
Lelystad
Hoi mensen ik wou graag een virus b aanschaffen omdat ik het geweldig vind klinken.
Ik heb al rond gekeken en had begrepen dat de prijs tussen 400 en 500 euro ligt.
Dit heb ik er ook voor over

ik kon op marktplaats niks meer vinden en ook hier geen virus b
Een virus c zou ook goed zijn maar die ligt iets buiten mijn buget.

Ik hoop dat iemand hier op reageert en dat ik de synth kan aanschaffen
ik wil graag de virus gaan in zetten in mijn live spel bij mij band The Misty Cloud.

groetjes Gijs
 
Iemand in facebook groep 'Amsterdam gear exchange' verkoopt er eentje, als je Facebook hebt.
 
Ik heb mijn Virus Classic in mint condition (B in ander jasje) een jaar geleden verkocht. 400€ en was meteen weg. Nu snap ik waarom...
Haddikni moeten doen. Blijft een moddervette synth. De B wordt algemeen aanvaard als de beste in zijn reeks (A/B/C)
 
Soms kom je een goedkope C tegen.. Die zou ik dan prefereren boven een b. Ik bedoel een cupje meer is altijd beter
 
Bedankt voor de reacties, ik kon de virus b niet vinden in de facebook groep. i was zelf erg onder de indruk van deze video, [video]https://www.youtube.com/results?search_query=roland+jdxi+vs+virus+b[/video]

als je de twee eind stukken vergelijkt lijkt het alsof bij de virus extra dimensie zit. Mijn budget legt max op 450/500 ca dus een c zal het niet worden denk ik.
ik kwam het tegen toen ik audio demos van de roland-jdxi aan het luisteren was, dat was mijn eerste keuze maar nu heb ik liever een virus klinkt veel mooier
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top