Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:



poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811
 
Laatst gewijzigd:
Levertijd is placeholder,.. zending word voor kerstmis verwacht,... ik heb er daar 1 besteld :mega:

Ben benieuwd :okdan: Ik wil hem ook wel graag hebben maar ik heb iets teveel zooi nu tegelijk in preorder staan waarvan maar afwachten is wanneer het geleverd (en dus afgeboekt) gaat worden. Met een beetje pech komt alles tegelijk en is de bankrekening ineens leeg. Dus ik wacht wel even tot ze op voorraad zijn en ik de fondsen gegarandeerd heb.
 
Die waren er 8 maanden geleden al:



Inmiddels te bestellen bij Thomann voor €622 en verwachte levering over 14 weken.


14 tot 18 weken staat er (nu) ;-)
 

bedankt voor samen voegen ik wilde het hier toevoegen bij deze thread :
https://www.synthforum.nl/forum/algemeen/nieuws/3733506-behringer-2600
alleen deze thread was gesloten vandaar dat ik een nieuwe heb gemaakt bij nieuws item.
Ik wist niet dat deze thread er was anders had ik hem wel hier neergezet nogmaals bedankt voor het samenvoegen!
 
Die standaard sliders met LEDs erop die tegenwoordig overal op zitten voelen idd niet fijn aan.

Ik heb zelf een cheapo Behringer EQ (FBQ-3102 voor €50,-) gekocht, de caps eraf gehaald (zijn er ruim voldoende) en de EQ met winst weer doorverkocht zonder caps...
Voordeel is dat die de LEDs wat dimmen, is nu wat minder in your face. En ze voelen dus ook veel prettiger aan

Hee thanks voor de post!
 
maar afwachten is wanneer het geleverd (en dus afgeboekt) gaat worden. Met een beetje pech komt alles tegelijk en is de bankrekening ineens leeg. Dus ik wacht wel even tot ze op voorraad zijn en ik de fondsen gegarandeerd heb.

Is dat bij Bax? Die boeken bij mij meteen af, ook al moet ik er maanden op wachten.
 
Een goeie reden om bij thoman te bestellen, die boeken pas wanneer er ook daadwerkelijk verzonden wordt :)
 
Een goeie reden om bij thoman te bestellen, die boeken pas wanneer er ook daadwerkelijk verzonden wordt :)

Thomann is de main verkoper van behringer in europa, heb hem daar ook besteld.
Zij hadden de td-3 ook een stuk eerder dan andere leveranciers.
 
Vergelijkingsclip tussen een originele Arp, een nieuwe Korg en de Behringer in het eerste half uur en het laatste kwartier gaat ie all out op de Behringer.
Voor die 600 euro zet Uli hier echt een prima geluidenfabriek neer, lekker veel bottom and crunchy.

 
jeetje wat waardeloos. audio via zijn phone mic.

Ja, hij had het wat dat betreft wel wat beter kunnen doen, de kwaliteit van de opname is niet echt geweldig maar ik hoor wel dat het filter ivm het origineel een aardig eind in de buurt komt en beter dan de remake van Korg.
Verder goed genoeg voor een aardige impressie wat mij betreft, het blijft altijd een beetje behelpen op youtube.
 
Bij bax binnen 15 werkdagen geleverd!

Schrijft u mee? Het is vandaag 1 november, dus vóór 20 november 2020 moet ie leverbaar zijn.

Ik ben benieuwd :dubbel:
 
ziet er leuk uit op het eerste gezicht, maar kijk beter naar de eerste foto en je ziet dat de kast niet helemaal netjes past / symmetrisch is.
 
ziet er leuk uit op het eerste gezicht, maar kijk beter naar de eerste foto en je ziet dat de kast niet helemaal netjes past / symmetrisch is.

Daar zie ik niets van,er moet een minimum speling rondom het panel zijn anders beschadig je de tolex.

Wat jij opmerkt als verschil zou wel lichtreflectie / schaduw-contrast kunnen zijn omdat de kast schuin staat,tenzij je andere anomalie opmerkt die ik niet zie?
 
ziet er leuk uit op het eerste gezicht, maar kijk beter naar de eerste foto en je ziet dat de kast niet helemaal netjes past / symmetrisch is.

Als je nog beter kijkt (inzoomen) zie je vrij duidelijk het Thomann-logo.. :D

Edit: ja, het is deze foto (van de Thomann-site):

Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	85,1 KB ID:	3791710
 
Laatst gewijzigd:
Vreemde lichtval in dat geval, het plankje onderin lijkt aan de linkerkant iets naar voren te zitten tov het zijpaneel terwijl het aan de rechterkant juist iets naar achteren zit.
Verder lijkt de zijkant van de 2600 links gelijk te lopen met de voorkant van het zijpaneel maar aan de rechterzijde valt die juist weer naar binnen, of er zit juist een centimeter tussen.

Maar goed, het zal de lichtval wel zijn dan, dan is het gewoon een slechte foto.

(of ik ben scheel, dat kan ook) :D
 
Back
Top