Behringer 2600

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
formaat is inderdaad heel goed, geen 4u eurorack oid gelukkig. Schuifpotmeter afmetingen zijn gewoon goed. Zeer mooie uitvoering. Zal er zeker voor gaan.
 
Het formaat vind ik praktisch gekozen. Past mooi in een 19"rack.
De Odyssey is ongeveer 440. Wat zou dit dan moeten gaan kosten?

Zat toevallig vanmorgen op een BH Odyssey te geilen. Maar uhhm deze klinkt wel erg goed. Ben benieuwd naar de prijs.
Weet eigenlijk niet hoe een Arp 2600 moet klinken maar wat ik in het filmpje hoor klinkt romig en lekker.
Yum yum
 
Zou 999 dollar (ook euro?) moeten gaan worden. :{:{:{ Ik ga toch ff weer een muurtje vullen denk ik nu :D
 
De timing van Behringer is deze keer erg goed, vanuit hun belang bekeken.
 
Ik snap niet wat je met een mono-synth doet ?
Oh wacht even een mono synth kiezen, even mijn inventaris-katalogus bekijken in welke kast die ligt.
Ik hoor geen verschil, ja de ene kan alleen lowpass, de andere heeft 3 oscillators.
1300+ berichten.. ik zou verwachten dat je je daarin kan verplaatsen enigzins :) de interface en de mogelijkheden en (vooral) beperkingen nodigen uit tot het nemen van bepaalde (intuitieve) stappen. Wellicht nodigen tools die jij gebruikt (in software domein) meer uit tot het planmatige, i.t.t. het intuitieve van hands-on gear?? additief tov subtractief? Kan mij vergissen, maar ik meen je actief te hebben gezien in diverse software-related topics. Een tool als super-collider.. begint met helemaal niets.. een knipperende cursor in een tekstvenster <-- daar heb ik persoonlijk weer minder mee als startpunt. Maargoed, ik kan er compleet naast zitten

Btw, je kan altijd een monosynth multisamplen en polyfoon bespelen, niks vetters dan een dik akkoord pakken van een multi-opname van 1 dikke 3 OSC tone :P
 
Laatst gewijzigd:
Fijn dat die zo lelijk is. Bedankt Ulli.

Ik zag achter wel een knop om de ledverlichting te dimmen. Dat is wel slim en gaaf

Daarnaast hoor ik in het filmpje zeggen dat ze wel wat SMD hebben gebruikt om iets te optimaliseren.
Daarnaast hoor je ook wel vaker dat juist instabielere synths toch meer karakter hebben.
Zo hoorde ik ook iemand klagen over de MOOG ONE dat ie te stabiel is.
 
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd.

Ik vind het een mooi ding. Praktisch ook dat ie met best een laag profiel in 19" past. Klinkt best goed ook (interessant wat hij zegt dat de smd-based oscillators stabieler zijn omdat ze minder last hebben van thermal mass).

Voor 1k eigenlijk een no-brainer (mocht je een 2600 willen). Want zijn die case, keyboard en flightcase nou echt bijna 3k waard voor een limited-edition Korg versie?
 
Fijn dat die zo lelijk is. Bedankt Ulli.

Gelukkig is er ook een mooie versie van Korg voor waarschijnlijk maar 4x zoveel euro :engel:
 
Fijn dat die zo lelijk is. Bedankt Ulli.

Hahaha ja dat moet jij natuurlijk zeggen omdat je er een diy-ed heb :)
Dat had ik ook na mijn Yocto 808 toe BH de RD8 dropte :D
Ik vind hem helemaal niet lelijk. Wel ff dimmen he...die leds.
Maar met kerst gaan ze wel aan.:dubbel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top