Sidx8580 - Lost Love Serande

Sidx8580

Muziekant
Lid sinds
10 april 2005
Berichten
423
Locatie
Lelystad
Hoi Bij deze mijn inzending voor dit jaar

Ik zag dat de rest gesloten was maar de inzinder kon tot 21 december dus veel plezier met luisteren
Ik heb een van mijn mooiste nummers uitgezocht voor dit jaar

Deze hoort bij mijn Album The OrpalPendium Effect
helaas moest ik het einde er af haalen om op 20mb uit tekomen.

 
Dit nummer is als een muzikale dark ride in een virtuele LSD trip.. je gaat van de ene scene naar de andere, en het blijft boeiend.. heb er echt met veel plezier naar geluisterd!
 
Ik vind hem prachtig, ware het niet dat er een tijdsdruk staat op het beluisteren van alle nummers, dus ik vond hem persoonlijk een beetje lang. Je hebt wel heel goed mijn aandacht er weten bijhouden. Hier moet heel wat tijd ingestoken hebben. :)
 
Heel gaaf dit, heerlijk om naar te luisteren. Eigenlijk is de setting achter mijn scherm op het werk 100% verkeerd haha, dit vraagt wel om een luie stoel, dikke speakers en (op zijn minst) een lekker biertje :halleluja
 
Mooie film muziek, er zit een goede flow in, waardoor je van scene naar scene glijdt. Hoewel het iets aan de lange kant is heb ik er met plezier naar geluistered. Mooi hoor!
 
Bedankt mensen ik ben blij om te lezen dat meer mensen dit leuk vinden. ik denk dat dit album wel een van de mooiste is die ik heb gemaakt.
Het jazz stukje is van ultimate spinach deze vond ik erg passend als intro mocht ik het album ergens kunnen releases dan neem ik nog contact met ze op.
e-Gloomy-nations ik denk dat de totale productie tijd iets van 8 uur is geweest, ik ben meestal vrij snel zeker als ik alles los kan laaten kwa hokjes en lekker kan spacen :D
 
Het arpeggio gepruttel op de voorgrond vindt ik persoonlijk niet zo, maar de background soundscapes zijn fantastisch.
 
Ohhh, ik vind 'm ontroerend mooi. Wat een prachtige melodieën en sfeer. De track blijft me 10 min lang boeien. Vanaf 4:35 vooral echt zalig hoor! Ik ben benieuwd welke instrumenten en synths je hebt gebruikt.
 
Zeer sfeervolle warme synthmuziek! Zal veel werk geweest zijn om al die verschillende delen op zichzelf goed te krijgen plus de diverse overgangen. Het mooist vind ik het effect van de achtergrondstem, doet mij dan weer denken aan Banco de Gaia. Prima inzending voor dit forum!
 
Ohhh, ik vind 'm ontroerend mooi. Wat een prachtige melodieën en sfeer. De track blijft me 10 min lang boeien. Vanaf 4:35 vooral echt zalig hoor! Ik ben benieuwd welke instrumenten en synths je hebt gebruikt.

Mijn setup bestaat uit Waldorf Blofeld door een allesis quadverb, Korg radias en Korg Microkorg deze gaan door mijn lexicon mx400, Een ultranova, Korg microX
Ik gebruik ook mijn sonic core dsp system voor de effecten en afmix, en natuurlijk heeft mijn Penguin synth vst ook mee gedaan plus mijn eigen vst effecten zoals roommate bob
en voor in mijn daw vst's en samples doe ik vaak de flanger phaser en chorus van de Kajhurs classic vsts pack.
Roommate bob is erg mooi om achter een reverb te zetten om zo het geluid heel breed en diep te laaten klinken.

een aantal achtergrond geluiden heb ik zelf met mijn field recorder opgenomen maar een hoop komen uit de OLPC sound Library

https://creativecommons.org/2008/03/27/85-gb-of-cc-licensed-samples-for-the-olpc/

Ben erg blij met alle postive reacties :D flyweight Thanks! Ernesto Dankje wel ik ben een groot fan van Klaus Shulze
 
Back
Top