Sidx8580 - Lost Love Serande

:okdan: Nette productie...... had in het begin ook een beetje het gevoel dat Björk zou gaan zingen (helaas niet) Aan het einde Moon Safari van Air ....... Mooi :okdan:
 
Best een lange trip, maar heb blijft boeien. Al is het niet mijn genre. Prima inzending!
 
heel technocratisch en ook somber in de break, dat brengt je in een sfeer van een zekere spanning na de texturen van voorheen. Steeds dieper je verliezen in de grote megapool waarin je verzeild raakt.
 
Echt genieten, zal niet iedereen kunnen bekoren want het behoeft een ander luistertempo...
Niet alles als een prakkie naar binnen werken maar meer met kleine hapjes van het hele bord
Een fijnproeverijtje op muziekgebied dus, met hier en daar een stiekum stukje paddo
:mega:
 
Een mooie lekkere lange luister-trip. Het 'kindergezang' in de verte lijkt regelrecht uit een spookfilm te komen. Het komt net ietsje te vaak terug, het gaat een beetje tegenstaan. Maar dat kan komen omdat ik het nummer meerdere malen heb opgezet.
 
Mooi en meeslepend. Knap gedaan, je hebt mijn stem.
 
Zelfs ik hoor dat dit heel knap in elkaar zit, al bekruipt me het gevoel naar een samenvatting van een veel langer werk te luisteren. Anders vind ik de overgangen wel erg snel. Dit nummer mag wel een half uur duren, bedoel ik.

(wat ik niet snap is dat verschillende mensen bepaalde momenten aanwijzen met een begintijd, terwijl ik alleen maar zie aftellen van 10:27 naar 00:00, ligt dat soms aan mijn iPad of Chrome?)
 
Back
Top