weer eentje die het onderspit delft. Ik geloof dat de Belgische tak wel voort blijft bestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou Key Music geen kleine zaak willen noemen of het moet in vergelijking met de Music Stores en de Turnkeys zijn. Een aantal kleine zaken bestaat nog. Ik weet niet hoe die het hoofd boven water houden, maar ik vermoed dat dat komt doordat ze zulke goede service bieden, dat klanten ze trouw blijven of doordat ze zich specialiseren. Ik was vroeger regelmatig klant toen het nog Feedback heette. Ik ben erop afgeknapt toen ik gitaar ging spelen en advies voor een akoestische gitaar nodig had maar naar mijn gevoel het bos in werd gestuurd. Onder de naam Key Music heb ik alleen de MatrixBrute van ze gekocht (online). Ik was wel van plan een elektronisch drumstel bij ze te kopen, omdat ik daarvoor echt naar een winkel moet, maar dat gaat waarschijnlijk niet door.Helaas zijn 'we' als consument er allemaal mede verantwoordelijk voor, door van de wat kleinere zaken dezelfde prijzen en levertijden te verwachten als die van de 'grote reuzen'.
Nee, volgens mij niet. Die link van MacGyverGear geeft aan dat het om Zingerzangers Nederland B.V. gaat, handelend onder de namen:Hey, volgens mij gaat dit alleen om Keymusic in Rotterdam?
Ik zou Key Music geen kleine zaak willen noemen of het moet in vergelijking met de Music Stores en de Turnkeys zijn
Nee hoor, je bent geen ouwe zeurkous. Muziekwinkels hebben absoluut meerwaarde, Rock Palace was daar een uitstekend voorbeeld van.Maar goed misschien ben ik een ouwe zeurkous en zie ik het allemaal verkeerd.
Maar terugbrengen kan niet, zegt de wet. Want in een winkel heb je een bewuste keuze gemaakt en kun je de koop niet zomaar ontbinden(ook al kon ik het product niet uitproberen in de winkel). Had ik dit zelfde product op hun website gekocht was het geen probleem geweest.
Het is een extra drempel om dingen niet terug te kunnen brengen als je niet tevreden bent, helemaal als je niet 100% zeker bent van je beslissing.
Online winkels zijn hier zwaar in het voordeel met de wettelijke 2
Dat begrijp ik niet waarom die winkel mij bijna letterlijk de wet citeerd om het geld maar niet terug te hoeven geven. Ze waren duidelijk dat een tegoedbon het hoogst haalbare was, want de wet schrijft dat zo voor.Er is geen wetgeving die een fysieke winkel verbiedt een product terug te nemen. De winkel is dus vrij om dezelfde service te bieden als een webwinkel.
Dat begrijp ik niet waarom die winkel mij bijna letterlijk de wet citeerd om het geld maar niet terug te hoeven geven. Ze waren duidelijk dat een tegoedbon het hoogst haalbare was, want de wet schrijft dat zo.
Ze zijn simpelweg niet met de tijd meegegaan. Grote dure ruimtes, geen echte toegevoegde waarde. Geen enorme service , slechts een prijzenslag. Enkele goede winkels hebben het al jaren lastig. De kleine winkels met trouwe klanten die zich wat meer op niches richten overleven wel, de rest niet.
Wat mij wel verbaast is het enorme aanbod aan kleding en schoenen in winkelstraten en aangezien die mij niet interesseren is winkelen voor mij tegenwoordig toch al geen fijne exercitie meer.