• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland G-800 (voeding defect)

Prijs
1 Euro
Conditie
Defect

Gashunters

Nieuwkomer
Lid sinds
8 juni 2022
Berichten
7
Locatie
Helmond
Mijn Roland G-800 was ergens in den beginne mijn enige keyboard, maar behoorde de laatste jaren tot de reserve keys. Hij heeft me eigenlijk nooit in de steek gelaten. Tot vorige week, helaas. De voeding is volgens mij stuk. Startte eerst nog wel op (met allerlei knipperlichten …), maar deed verder niks. Maar nu blijft het heel stil en donker :(

Het is een bijzonder keyboard met specifieke kenmerken. Sounds zijn exact gelijk aan een SoundCanvas SC 88 Pro. Voor mij waren de toetsen vooral erg fijn, zowel voor pianopartij als een synthsolo, maar zeker ook een prima watervalklavier voor orgel. De ingebouwde arranger (= Roland RA-90) geeft ontzettend veel speelplezier in je eentje. De dubbele midi in/uit was ook tijdenlang een technische uitkomst.

En nu? Een reparatie en mogelijk nieuwe voeding ga ik niet meer aan beginnen. Ik stel mijn G-800 beschikbaar voor de wetenschap. Slimme opknappers krijgen ‘m misschien weer aan de praat en anders is ie wellicht goed voor onderdelen?

Doe een voorstel om 'm op te kunnen halen in Helmond. De G-800 heeft altijd in mijn studio gestaan en heeft uiterlijk weinig tot niks geleden. De 1e foto is van nu, de overige zijn al ooit eerder gemaakt.

Als je wilt krijg je er nog een aantal originele manuals bij en een CD met een heleboel arranger-styles! Indien nodig heb ik ook nog wel een stevige standaard beschikbaar (extra kosten).
 

Attachments

  • Roland G800 per 10-01-2024.jpg
    Roland G800 per 10-01-2024.jpg
    68,9 KB · Bekeken: 55
  • Roland G800 manuals NL-EN-DU.jpg
    Roland G800 manuals NL-EN-DU.jpg
    324,1 KB · Bekeken: 51
  • G800 - rear.jpg
    G800 - rear.jpg
    424,9 KB · Bekeken: 46
  • G800 - toetsen.jpg
    G800 - toetsen.jpg
    101 KB · Bekeken: 44
  • G800 - rechts.jpg
    G800 - rechts.jpg
    105,1 KB · Bekeken: 50
  • G800 - links.jpg
    G800 - links.jpg
    99,8 KB · Bekeken: 43
  • G800 - compleet.jpg
    G800 - compleet.jpg
    139,4 KB · Bekeken: 48
Back
Top