Electronic Music [Elektronic]

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk


De outlines van deze track bestaan al zo'n 1,5 jaar. Nu dacht ik 'm eens af te maken.

De track staat nog op "privé". Ik vraag mij namelijk af of deze wel gevarieerd genoeg is. Ik heb wat meer een "techno feel" willen bereiken, zonder afbreuk te doen aan de eerdere tracks. Hierdoor krijgt het in mijn ogen/oren wel een ietwat eentonige klank.

- missen jullie nog wat of denk ik er weer te veel over na?
- vocal sample te vaak, of kan het zo wel?
Feedback welkom. :walker:
 
https://soundcloud.com/farbstoff-fab...ectronic-music

De outlines van deze track bestaan al zo'n 1,5 jaar. Nu dacht ik 'm eens af te maken.

De track staat nog op "privé". Ik vraag mij namelijk af of deze wel gevarieerd genoeg is. Ik heb wat meer een "techno feel" willen bereiken, zonder afbreuk te doen aan de eerdere tracks. Hierdoor krijgt het in mijn ogen/oren wel een ietwat eentonige klank.

- missen jullie nog wat of denk ik er weer te veel over na?
- vocal sample te vaak, of kan het zo wel?
Feedback welkom. :walker:

Mogelijk ligt het aan mijn telefoon, maar ik krijg de track niet geopend in m'n SoundCloud app als ik de link aan klik
 

Nu doet ie het wel idd. Lekker plaatje wel. Ik vind de vocal niet te veel, maar ik hou dan ook van herhalende vocals. Plaat had van mij wel 1 a 2 minuten langer mogen zijn. Ik verwachtte een break oid vanaf 2:05, en het einde kwam daardoor voor mij wat abrupt. Dat vond ik merkbaar jammer

Overigens dank voor het noemen van vstspeek in je vorige topic. Ik maak er ondertussen ook dankbaar gebruik van :D
 
Dank heren! Vstspeek is heel erg leuk. Nu moet ik m alleen weer niet te vaak gaan gebruiken .

Ik heb er ook nog een paar keer naar geluisterd en heb nog een paar kleine ideetjes voor wat variatie. Tot 1:15 vind ik het zeker prima, erna mis ik wat.

De foto heb ik gemaakt in utrecht, de metaal kathedraal. Was er voor een bijeenkomst voor werk. Die locatie ademt creativiteit en kreeg er direct een soort spiral tribe acid techno gevoel. 8) Had ik maar de tb03 meegenomen :dj:

Straks nog maar ff rommelen.
 
https://soundcloud.com/farbstoff-fabrik/electronic-music

Ik heb wat automation op de sh101 arp gezet en R2D2 toegevoegd aan de break op 1:20, nog wat frequency shifting op de hats.

Op naar de volgende :).
 
Back
Top