Wilde graag weten of jullie dezelfde ervaringen hebben....
Ik kocht een midi-keyboard bij Baxshop en terwijl ik de doos de binnen vast pak rammelt er van alles. Op mijn hoede open ik de verzegelingsstickers en kijk in de doos. De batterijen en een kapje zitten los in de doos. Let wel: de doos van de fabrikant, niet de doos van Bax. Als ik de bescherming van het toetsenbord verwijder zie ik allemaal vingerafdrukken. Dat is apart, een nieuwe doos met de verzegelingsstickers over de openingen compleet in takt, maar een gebruikt product aan de binnenkant! Ofwel de producent (IKMultimedea in dit geval) heeft een slechte kwaliteitscontrole uitgevoerd ofwel Baxshop probeert een retourproduct als nieuw te verslijten, althans dat is mijn veronderstelling. Misschien hebben jullie nog een andere visie die logisch lijkt. Contact opgenomen met Bax per mail en ik kon natuurlijk mijn geld terugkrijgen, niets bijzonders wat dat kan altijd binnen 60 dagen na aankoop. Er werd verder niet ingegaan op waarom ik een retour wilde. Toch was er iets in mijn vertrouwen aangetast en wilde ik weten hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb 3 mails gestuurd naar ze, maar geen enkele reactie gekregen. Terwijl een testmail over een ander onderwerp wel een reactie opleverde. Willen ze dit stil houden? Je kunt je natuurlijk ook afvragen of dat 60- dagen retourbeleid niet tot dit soort toestanden leid. Ik zie zoveel retour producten staan in de lijsten, niet normaal meer. Graag jullie bevindingen.
Ik kocht een midi-keyboard bij Baxshop en terwijl ik de doos de binnen vast pak rammelt er van alles. Op mijn hoede open ik de verzegelingsstickers en kijk in de doos. De batterijen en een kapje zitten los in de doos. Let wel: de doos van de fabrikant, niet de doos van Bax. Als ik de bescherming van het toetsenbord verwijder zie ik allemaal vingerafdrukken. Dat is apart, een nieuwe doos met de verzegelingsstickers over de openingen compleet in takt, maar een gebruikt product aan de binnenkant! Ofwel de producent (IKMultimedea in dit geval) heeft een slechte kwaliteitscontrole uitgevoerd ofwel Baxshop probeert een retourproduct als nieuw te verslijten, althans dat is mijn veronderstelling. Misschien hebben jullie nog een andere visie die logisch lijkt. Contact opgenomen met Bax per mail en ik kon natuurlijk mijn geld terugkrijgen, niets bijzonders wat dat kan altijd binnen 60 dagen na aankoop. Er werd verder niet ingegaan op waarom ik een retour wilde. Toch was er iets in mijn vertrouwen aangetast en wilde ik weten hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb 3 mails gestuurd naar ze, maar geen enkele reactie gekregen. Terwijl een testmail over een ander onderwerp wel een reactie opleverde. Willen ze dit stil houden? Je kunt je natuurlijk ook afvragen of dat 60- dagen retourbeleid niet tot dit soort toestanden leid. Ik zie zoveel retour producten staan in de lijsten, niet normaal meer. Graag jullie bevindingen.