LET OP... DUBIEUS....

Dank u voor de e-mail, ik ben ok met uw prijs en ik zal graag betaling onmiddellijk. Ik ben het maken van de aankoop voor mijn dochter die snel wordt steeds getrouwd.

betaling zal contact met u via bevestigen bank cheque van mijn baas omdat ik in de olieveld nu werk als een aannemer. Wanneer u de cheque van mijn baas krijgt, neem het aan uw bank voor uitwisseling. het duurt 2 dagen voor u te krijgen het geld op uw account.

Wanneer je het geld van de bank krijgt, zal ik contact opnemen met een scheepvaartmaatschappij te komen naar uw locatie voor de pick-up. mijn baas zal extra geld toevoegen aan de cheque te dekken de verzendkosten en de kosten om te wisselen van de cheque. Nadat u het geld van de cheque krijgen, zal u aftrekken van uw geld + bankkosten gebruikt. en je zal me helpen betalen de scheepvaartmaatschappij met de rest van het geld.

Als dit ok met je is. Stuur mij uw adres en de naam te worden op de cheque, zodat je van uw betaling in enkele dagen krijgen kunt. ook uw telefoonnummer voor direct contact.

hoop te lezen van u spoedig met naam en adres voor betaling.

dringende reactie zal hoogst gewaardeerd worden.

Een prettige dag.


<<naam>>



:D Wat zegt jullie gevoel? Doen, offe..!?
 
:D Wat zegt jullie gevoel? Doen, offe..!?

Belangrijk is dat de gebruikte scheepvaartmaatschappij betrouwbaar is. In mijn jeugd gebruikte ik die in het plaatje een paar maal per jaar om aan de overkant van het water naar de kermis te gaan. Nooit problemen mee gehad, altijd goed aangekomen, met en zonder pakje.
 

Attachments

  • Veer.png
    Veer.png
    361,2 KB · Bekeken: 75
Zijn er mensen die daar dan bewust intrappen?
 
Bewust intrappen? Er zijn mensen die daar intrappen ja..... veel voorkomende reden is hebzucht en domheid/ naïefiteit.
Goed nieuws is weer dat dit geld meteen rechtstreeks naar de 3e wereld of Roemenie/Bulgarije gaat (soort van) :D
 
Het 'stomme' is dat het in dit geval om een kast gaat van een paar tientjes vraagprijs.. :dubbel:

Maar goed..dit zal ook (zat) geprobeerd worden met duurdere en interessantere (synth)dingen :D
 
Hoe lager het bedrag de meer mensen die er in trappen dus hoe groter de winst.... vele beetjes maken een grote hoop
 
Zit inderdaad wat in..

Personen die voor een tientje worden opgelicht, doen meestal geen moeite voor aangifte. Als de oplichter dit bij 100 verschillende personen uithaalt is het toch alweer €1000.. :erm:
 
Back
Top