Museumpiece TB-303 (lol)

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.489
Locatie
G'chem
Sorry, maar ik moest deze even delen, je mag best vragen maar je kan het ook overdrijven, zeker als de doos eruit ziet alsof die door een hond is uitgescheten.


https://www.marktplaats.nl/a/muziek...b-303.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
[h=2]Beschrijving[/h] With pain in my heart I have to sell my museumpiece: An almost as new Roland TB-303. Tactile switches are replaced by myself so no double triggering. Cosmetically 100%. With Chord Shift Scale (rare), Kurzanleitung (rare), original manual in three languages, original Boss power supply and silver handbag.
I don’t have time for questions and will not answer them. This TB-303 is fully functional. At most the pits might scratch. The one who knows the value of this worldwide unique piece, knows what I mean. This TB-303 only goes to the one who deserves it. Idiots, scammers and bargainers are not welcome in my house and only I select who will deserve this unique Roland TB-303 with serial number B71707.


Bid from €5000


The highest bid doesn’t mean I sell it to you. Like I said: I decide to whom I sell this worldwide unicum.

I want to make someone really happy.

This piece cannot be tested. Everything is based on trust. If you don't trust yourself, you have something to learn.
 
Hij had de doos ook weg kunnen laten. Dan had je het wel interessant gevonden?
 
Nee natuurlijk niet, je bent toch een dief van je eigen portemonnee als je anno 2019 5000euro neer legt voor een TB303 terwijl ze overal aangeboden worden tussen de 1800 en 2400 euro.

Is net zoiets als ik nu mijn 808 op marktplaats te koop zet voor 8000 euro en dan nog erbij zetten dat ik heel graag iemand blij wilt maken. De enige die je dan blij maakt ben jezelf

De laatste zin is wel de klapper hoor "This piece cannot be tested. Everything is based on trust. If you don't trust yourself, you have something to learn." w t f
 
voor het archief
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-02-26 at 16.03.30.png
    Screen Shot 2019-02-26 at 16.03.30.png
    786,5 KB · Bekeken: 183
  • Screen Shot 2019-02-26 at 16.03.19.png
    Screen Shot 2019-02-26 at 16.03.19.png
    539,5 KB · Bekeken: 175
Ik probeer een scenario te bedenken waarom hij nu gereserveerd staat: iemand maakt een film die speelt tijdens de opkomst van de dance muziek. De regisseur wil zijn hoofdpersoon laten rondlopen met een TB-303 in zo'n kek tasje. Binnen een filmbudget is 5000 euro niet veel. Prachtige shots!
 
Misschien een trol die de prijzen van TB-303's probeert op te drijven voordat hij zijn eigen 303 verkoopt.. Account bestaat alleen al 12,5 jaar.. Maar zou je tegenwoordig zelfs nog 2500 euro uitgeven aan de echte 303 als je voor een paar honderd euro een tb-03 koopt die (vrijwel? *triggered eindeloze discussie*) hetzelfde klinkt?? Zelfde met de 808, 909, Jupiter 8 enz.. Je moet echt persé de originele willen hebben anders zijn de boutiques ook prima opties.
 
Een filmpje waar je t ding demoot is toch wel t minste voor 5k zou ik zeggen. Hoe meer gelul in n verkopersverhaaltje, hoe beter de verkoper weet dat ie duur is...
 
Ik neem aan dat de betaling ook achteraf, geheel op goed vertrouwen kan plaatsvinden? Immers, "als je jezelf niet vetrouwt, heb je wat te leren". Wel tamelijk origineel voor een Marktplaats-verkoper. In het tegeltjesmuseum zullen ze er een mooi plekje voor hebben.
 
Tsja, die gast wil gewoon het onderste uit de kan halen. Dat is wel duidelijk. Waar is de tijd dat ik er nog 2000 Bfr. (50 euro) heb voor betaald in perfecte staat met doos, handleiding, zakje... in 1989(toen de dieren nog spraken...). Maar ja, blijkbaar zijn er nog mensen die het er voor over hebben aan deze prijs.... Terwijl het eigenlijk niemand iets kan schelen en de muziek is nu ook niet zo acid meer tegenwoordig.... (gelukkig, want het is saai en oudbollig...)

Pure acid en 303 basslijntjes is al 20 jaar passé. Geen enkel nieuw genre in de echte muziek wereld is daar in geïnteresseerd. Tis gewoon ouderwetse muziek. Tot spijt van de oudbollige minderheid die er nog mee bezig zijn... Tis gewoon saai....
 
Laatst gewijzigd:
Een Roland Tb-303 is eigenlijk niks meer waard. Jammer dat sommige mensen denken, die er dan een belachelijke prijs aan hebben gegeven.... Het stelt niks voor, er zijn plug ins en een TB-303 geluiden zijn oudbollig. Net hetzelfde met oude analoge synthesisers. Wat een onnozelheid. Met mijn DAW en plug-ins doe ik net hetzelfde en niemand is geïnteresseerd of het nu met een origineel was of met een plug in. Maar ik vermoed dat sommige mensen boven de 50 jaar zijn of die mentaliteit wel hebben. De nieuwe producers willen die lelijke oude bestofte pater bakken niet. Ziet er veel te lelijk en ouderwets uit. Muziek maakt men nu met de laptop. Al de rest is gewoon flauwe kul.
 
PS. Enkel mijn Eminent kan ik niet laten gaan. Daar haal ik dingen uit die ik niet met één of ander plug-in instrument kan benaderen. En ik bedoel de registers en het orbitone effect en alles.... Dat is echt niet na te maken....
 
Die bassen van die pedalen en al in samenwerking met het geheel is totaal anders. Jammer dat ik diet iet kan overbrengen wat ik heb gepost(door de kwaliteit van de mp3's) die ik hier heb gestuurd. Tgaat door merg en been....
 
Zoals de waard is, zo vertrouwd hij zijn gasten ;)

En verder dikke bak. Dat er allemaal slechte koks rondlopen die niet begrijpen wrm en hoe wat betreft keukengerij zegt vooral wat over die koks.

Hehe
 
Nope, dat is duidelijk een andere doos, daarnaast had hij van ocsidance zeker te weten de chord wheel erbij gezet als hij die had, daarnaast zijn er wel meer dingen anders maar dat even terzijde
 
"Chord Shift Scale"? Huh? Wabedoellie?

De advertentie is al weer weg.

Mijn vader zei altijd op rommelmarkten tegen de verkoper als ze het niet over de prijs eens werden:"Dan gun ik je nog even het plezier ervan!"
Dan raakte de verkoper lekker geïrriteerd.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top