Shoppen

Daftmax

ENorm Lid
Lid sinds
15 februari 2002
Berichten
634
Locatie
Twente
Wat zijn de synth-shops in Nederland die de moeite waard zijn om eens een middag langs te gaan!!!

Een aantal "bekende" namen ben ik wel eens geweest, maar misschien weet 1 van jullie nog wel een zaak waarvoor het de moeite loont er een flinke rit voor over te hebben!!!!

Ik woon in Twente dus...............:biertje:
 
feedback - rotterdam / utrecht / apeldoorn , ik ken alleen die in rotterdam , maar ik vind em prettig - www.feedback.nl

the music house - utrecht ; daar staan meestal de interessante vintage bakken - www.the-music-house.com

tach & tally - den haag ; meer studio gericht - http://www.tach-tally.nl/

en verder goed zoeken op deze site, er worden genoeg winkels besproken denk ik
 
Ik weet niet of de musicstore koeln groot is, maar volgens mij is dat wel het geval. Dan zou je ook een ritje naar duitsland kunnen maken als je dat zou willen. Is toch niet heel erg ver vanuit Twente?

www.musicstorekoeln.de
 
Zelf kom ik nog wel eens bij muzik-produktiv in Ibbenburen. Is 3 kwartier rijden vanaf hier. Echt een mega-zaak.
 
Piens

Piens

Tja.. Piens.. ik krijg geen hoogte van die gasten. Ze zijn zo te zien erg groot.. maar qua prijs is het allemaal niet om over naar huis te schrijven.

Wél beweren ze via email een "persoonlijke aanbieding" te kunnen doen voor een bepaald artikel.. wat qua prijs dan best interessant zou zijn..

.. beetje vaag ?
 
geef mij maar een onpersoonlijke aanbieding ;)
 
Music store in Keulen is errug groot hoor.

Wel leuk is dat er redelijk dicht in de buurt ook nog een grote concurrent zit. (houden elkaar scherp)

En volgens mij kun je ook nog wel redelijk makkelijk met de trein naartoe. (heb dat nooit gedaan zelf)
 
Back
Top