ensoniq dp2

bobaphat

Ouwe rot
Lid sinds
19 Maart 2002
Berichten
3.265
Ik wil graag een prijsindicatie van de ensoniq dp2. Ik zag er laatst een voor 275 euro op marktplaats. Dit lijkt me een belachelijke prijs omdat je voor de asrx (waar op de dp2 onboard zit) maar tussen de 300 en 350 betaalt 2de hands.
 
275 lijkt mij een mooie prijs....aangezien een DP/4 ongeveer 350-400 euro oplevert...
 
225 - 275 lijkt me normaal (heb'm zelf vorig jaar voor zo'n soort bedrag aangeschaft)

dat een ander forumlid 'm een maand later voor de halve prijs wist te scoren zal ik maar even vergeten. :( :D

ik moet er wel bijvertellen dat de verkoper z'n spullen toen voor absurd lage prijzen wegdeed... heb zelf van hem een stereo 32bands eq van roland voor 25 euro gekocht.
 
in de asr-x zitten geen DP2 effecten....

in de asr-10 weer wel
 
Wat is er zo mooi aan een DP2/4 als ik vragen mag? Ik hoor er veel over zeggen maar wat kan dit ding zo goed eigeniljk?

Is ook al een tijdje oud he. Is het dan vintage fx ofzo?

R
 
het is een modulaire effecten bak geloof ik.

Ik wilde er zelf ook een maar ik vind meer dan 200 teveel voor een 1stereo output bak.

Ik ga wel voor se50 of een alesis.
 
Origineel geplaatst door dione
275 lijkt mij een mooie prijs....aangezien een DP/4 ongeveer 350-400 euro oplevert...

is trouwens die dp2 niet een halve dp4 kwa outs en fx??? L
 
Origineel geplaatst door KeesVerkerk
het is een modulaire effecten bak geloof ik.

Ik wilde er zelf ook een maar ik vind meer dan 200 teveel voor een 1stereo output bak.

Ik ga wel voor se50 of een alesis.

Lees dit en denk,damn ik betaalde 1900 gulden nieuw:(
Dp2 is trouwens wel een stukkie lekkerder dan een se50 kan ik je vertellen,dus mischien ff wachten?
Alesis ken ik niet.
 
Origineel geplaatst door KeesVerkerk
is trouwens die dp2 niet een halve dp4 kwa outs en fx??? L

nee...de DP/2 heeft meer algoritmes en meer geheugenplaatsen......maar idd maar 2 outs...
 
Back
Top