Journey Through Synthforum

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.102
Locatie
Den Haag
De mini-cdr "Journey Through Synthforum" van Capricieux (aka Phochos) is klaar. Hij bevat negen nummers, waarvan 8 nummers op synthforum hebben gestaan. Een nummer komt van de vervallen cdr "Triton".

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
waar op base jij dat op dat alle nummers met de microkorg zijn gemaakt...? ik dacht het niet nl...

Beste 6,

Ik heb de nummers inderdaad niet met de micromoog gemaakt, maar vond het wel leuk om als plaatje voorop de micromoog neer te zetten. Indien dat te verwarrend overkomt, wil ik ook wel een ander hoesje maken. Sorry, had erbij moeten zetten dat de micromoog niet gebruikt is, maar dat staat allemaal op het binnenkantje van de mini-cdr.

Phochos:halleluja :D
 
Voorkant hoesje van Journey Through Synthforum.:D
 
Origineel geplaatst door phochos
Beste 6,

Ik heb de nummers inderdaad niet met de micromoog gemaakt, maar vond het wel leuk om als plaatje voorop de micromoog neer te zetten. Indien dat te verwarrend overkomt, wil ik ook wel een ander hoesje maken. Sorry, had erbij moeten zetten dat de micromoog niet gebruikt is, maar dat staat allemaal op het binnenkantje van de mini-cdr.

Phochos:halleluja :D

En 6,

Sorry, maar je stelde waarschijnlijk je vraag aan smackos. Maar op Journey..... zijn de stukken gemaakt op zowel de Yamaha CS01, de Yamaha PSS580, de Microkorg, de Yamaha PSR2700 en de Yamaha PSR 1DJX.

Phochos:D
 
Uhhhmmm..dus die nummers ken ik al allemaal?

Heb je een tracklisting?

Leuk hoesje, beetje contemporary/pim jacobs/nonchelant atmosfeer :D

Wat betekend Capricieux? (Of is dat gewoon een naam?)
 
Origineel geplaatst door smackos
Uhhhmmm..dus die nummers ken ik al allemaal?

Heb je een tracklisting?

Leuk hoesje, beetje contemporary/pim jacobs/nonchelant atmosfeer :D

Wat betekend Capricieux? (Of is dat gewoon een naam?)

Tracks van Journey...............:

1) C. Schnitzler
2) Keyboardian
3) Monophasy
4) Monotonal
5) Re-Organised?
6) Thereminus
7) Tonebank
8) Trancey
9) Triton

Capricieux betekent wispelturig!!:D

Phochos:D
 
De minicdr "Journey Through Synthforum" is overigens niet los te koop. Hij wordt meegestuurd bij een gewone bestelling op Orion Records.

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door phochos
En 6,

Sorry, maar je stelde waarschijnlijk je vraag aan smackos. Maar op Journey..... zijn de stukken gemaakt op zowel de Yamaha CS01, de Yamaha PSS580, de Microkorg, de Yamaha PSR2700 en de Yamaha PSR 1DJX.

Phochos:D
meer als antwoord eigenlijk en idd aan Smack...

dat smackos nog de popfoto leest zeg... bestaat dat nog? 8o)
 
tracktitel van nummer 5 is er vast gekomen na het nog maar eens veranderen van de studio;)

grapje he phochos!!! succes!!
 
Origineel geplaatst door Maks
tracktitel van nummer 5 is er vast gekomen na het nog maar eens veranderen van de studio;)

grapje he phochos!!! succes!!

Nee, Maks, de titel Re-Organised? komt van de cdr Re-Organised?, naar aanleiding van twee reorganisaties op mijn werk het Nationaal Archief (tot 2002 Algemeen Rijksarchief) te Den Haag. Is inderdaad ook toepasbaar op mijn studio, maar dat is dan de 89e re-organisatie!!!:D
 
ehm,nu raak ik toch danig verward,er wordt dan gesproken over een micromoog en dan weer over een microkorg,wat is het nu? make up your mind!!!

:D
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
ehm,nu raak ik toch danig verward,er wordt dan gesproken over een micromoog en dan weer over een microkorg,wat is het nu? make up your mind!!!

:D

Simpel, de Korg MicroMoog!
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
ehm,nu raak ik toch danig verward,er wordt dan gesproken over een micromoog en dan weer over een microkorg,wat is het nu? make up your mind!!!

:D

Op het nummer Trancey op Journey............ is gebruik gemaakt van alleen een Korg Microkorg. Ik gebruik nu in de studio een Moog Micromoog.:D
 
Back
Top