Yamaha dealer adres voor vervangen knoppen..

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
4.938
Locatie
Primark City
Weet iemand het tel.nr/adres van de Yamaha importeur in Nederland? Ik wil nieuwe (draai) knoppen bestellen voor mijn A3000 sampler....

Voor geinteresseerden, het part schijnt te zijn: XS548

iemand toevallig ervaring met het vervangen van de knoppen? Blijven ze lang goed?
 
Als ik moet gokken schuiven ze je af en moet je maar naar je lokale yamaha dealer.
Daar bestellen en 3 maanden wachten en een godsvermogen betalen voor die lullige knoppies die helemaal uit Japan moeten komen.

Ik kan er ook helemaal bevooroordeeld naastzitten.
 
iemand toevallig ervaring met het vervangen van de knoppen? Blijven ze lang goed?

volgens mij zijn inmiddels de knoppen van alle a3000 bezitters kapot mijzelf inbegrepen =(

godsvermogen betalen voor die lullige knoppies

als je de originele onderdelen besteld word je volgens altijd een afgezet, waarom moet dit soort "service" toch altijd zo duur zijn:confused:
 
Nou.. ik ben eruit..

Nederland Muziek kan ze bestellen voor..:

85,-

Vijf-en-tachtig euro! Voor een printplaatje met 5 knoppen!
 
Pff 85 euro die durven nogal! Als ik van jou was zou ik de eerste de beste elektronica zaak binnen wandelen met zo'n potmeter in de hand (zal wel geen potmeter zijn maar een encoder), en dan een soortgelijk model vragen. Ben je klaar voor 10 euro.

Je moet natuurlijk wel met een soldeerbout overweg kunnen / durven.
 
yamaha, t zijn furkers, k heb mijn sampler trug binnegedaan omda der 2 knopjes nie goed werkten.
hij was juist nieuw en had er zelfs nog niet echt mee gespeeld.
dus garantie had ik nog.
ik heb er meer dan een maand op moeten wachten en hehe.
de knopjes zijn nog steeds in dezelfde toestand.
wa ne servies :(
 
Deze is ook handig:

http://www.elfa.se/elfa/produkter/fi/2031.htm

Dit zijn de encoders... Ze kosten hier rond de 5,-, als je ze per 10 stuks koopt... Of nog goedkoper per 50st. Wie weet een idee om er met een aantal mensen 50 stuks te kopen?

Je kan ze ook bij een servicepunt bestellen van Yamaha, dan zijn ze 10,-/stuk

Ik heb mn A3000 verkocht... Mn A4000 heeft er iets minder last van... maar dat zal ongetwijfeld eens veranderen dankzij die fantastische duurzaamheid van de encoders...
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top