Realtime midi processor voor live gebruik

Speciaal voor de laptop reason freak, die een liveset wil neerzetten8)

LiveSet is a powerful and versatile realtime midi processor explicitly dedicated to a live use. Providing unlimited parameter access, it will bring you control on every detail of your live session, making every setup easier and, more important, more usable.

voor meer info en demo download check http://www.petertools.com/[
 

Attachments

  • screenshot_002.jpg
    screenshot_002.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 93
Ik heb het filmpje van de site gezien en ik krijg het gevoel dat ze van reason een soort ableton live willen maken, maar dan met midi triggeren :D. Geen slecht idee natuurlijk voor wie live wil met reason...
 
Argh, ik ben bezig met het maken van een live midi sequencer... en de live midi apps schieten uit de grond...

Blijkbaar ben ik niet de enige met dit goede idee...

Druid
 
Ik had dit project al een beetje gevolgd, maar had niet verwacht dat ze zoveel geld durven vragen voor dit stukje software. Daarentegen komt het wel weer net zo stabiel en goed geprogrammeerd over als Reason zelf. En nu nog een arpeggiator-plugin en ik zou bijna geneigd zijn er nog eens beter naar te kijken...
 
Nou ja, hier zitten dingen in die ik bij andere apps niet zo overzichtelijk (of helemaal niet) gezien heb hoor.

Als die gasten van Propellerheads nou slim zijn dan kopen ze die gast gewoon op en gooien ze het in Reason 3. ;)
 
ik krijg m jammergenoeg alleen niet goed geinstalleerd op mn pc.
maar goed, het is natuurlijk een beta versie.
 
Back
Top