Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

[nog meer offtopic]

Maar wel cool dat je daar mag ronddartelen dan!! In zo'n studio wil ik ook wel knutselen

[niet meer offtopic]

Arv
 
RM1X, wat een kutding, begon er steeds klikjes in te horen
Waldorf Micro Q, echt rommel
 
Origineel geplaatst door Arveyman



Hey Sander, die link die je gebruikt wijst naar AMP. Werk je daar voor je brood ofzo? Just curious..

Arv

AMP ... is dat een platenfirma ? Of is dat een firma die door licenseert ... dus zelf niet uitbrengt, maar het door verkoopt aan een andere firma en zelf een deel van de opbrengst en/of rechten voor zicht houdt ?

Greetz Bart !
 
Heb een keer een Yamaha TG-100 gekocht, Waarom weet ik niet eens meer. Staat nog wel nutteloos op de plank :-(
O ja en ook nog een keer een Roland JS-30 Sampling Workstation gekocht, Heb ik gelukkig kunnen ruilen voor een Juno 60 en daar ben ik wel weer heel blij mee
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
De problemen rond de mc303 komen alleen maar ondat Roland persee de eesret wilde zijn met een groovebox.

Dat er fouten in zaten, wisten ze al toen die dinger versleept werden uit Japan.

Vandaar ook de vele updates.

okee ontopic weer

Updates? Softwareupdates???? nee toch? anders ikke wille weten

of bedoel je gewoon mc-505, jx-305, mc-307 etc etc

Verder is mijn meest waardeloze instrument denk ik de... ehhh. de... ehhh... ik heb geen waardeloze instrumenten ;)
 
MC-303

MC-303

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb ook nog de oudste rom versie en die van mij loopt ook regelmatig vast.. ( Moet je eens een Oberheim Cyclone aan hangen... kun je lachen ). Verder als je drums in programmeerd hakkelt ie vaak.. Dat is niet gaaf, maar ik vind hem in play mode eigenlijk best stabiel. :) Ik begrijp je frustraties! :)


Van de week krijg ik van Roland Belgie ROM 1.03 binnen voor de MC-303, ik houd jullie op de hoogte.
groetjes, r & b .
 
Origineel geplaatst door metatron
Een Access Virus C, wat een kut is dat veel te soft teering kut apperaat, als ik bij de Junglist alleen al de dist. opengooi is het al veel harder dan je ooit uit een Virus geluid kan halen.:(
..en TOG wil ik 'm nog hebben!!
Maar goed.. Meest waardeloze? sja, ik HEB wel zooi, dat ik nie zoveel gebruik op 't moment.. Maar da's meer, omdat ik 't (nog) niet fatsoenlijk ken aansluiten/ erbij kan gebruiken.. Ik gebruik de MS~10 en de TR~505 op het moment nie zoveel, maar waardeloos vinnik ze nie.. 'k Heb ook nog ergens een OUWE yamaha keyboard staan (PSR-40 uit '86/'87).. Triest, maar ik ga 'm wel gebruiken!! O ja, een Boss-pedaaltje=> veeeel ruis!! vinnik iets minder..

MC-303, wie is er NIET mee groot geworden?? ;) (ik!!)
 
Meest waardeloose aanschaf was zonder twijfel mijn Kawai Q80. Totaal zinloos aangezien ik in de studio prima en overzichtelijker kon werken met m'n Amiga en de SQ 80 ook nog live bijzonder onpraktisch is.

Andere waardeloose aanschaf was mijn Simmons SDS 9, ik heb dat ding drie keer aangesloten om erachter te komen dat de geluiden mij toch niet aanspreken.

Staan nu allebei in gebroederlijk in een hoekje. Wordt nog wel wekelijks afgestoft. Tja...al met al niet echt waardeloos spul natuurlijk, het ligt gewoon aan mezelf, wat het eigenlijk zwaarder te verteren maakt.
 
Behringer Composer...

Ik wilde hem gebruiken als compressor voor mn totale mix...=(
Maar bij de minste compressie-instelling begon het geluid al te pompen!!

Nu neem ik kaal op in mn PC en doe pas NA de opname mn compressie oid...

Quasimidi Quasar..

Wat een doffe shit zeg, hij klinkt alsof er dekens over je speakers liggen!! Bah!
Er zitten misschien 1 of 2 bruikbare geluiden in...
ALS je hem gebruikt zul je op je mengtafel veel hoog bij moeten geven!!
 
Oh ja nog 2 vergeten :

Yamaha TX81Z en Casio VZ8M :

K*t editten en k*t geluiden...BAH!!!:r
 
Hum effe terug gaan naar toen ik 13 was ofzo 1987..

De CASIO sk1 :o: mm allereerste keyboardje, 2 octaafjes van plastieken kaboutertoetsjes, en een SAMPLE functie !!
8 bits, 3 seconden, want ja, het was toen absoluut noodzakelijk om vader jacob met je eigen scheet of boer te spelen :)

oja en mn Abtronic :P
 
Meest waardeloze ding: Gem G1 (heeft Mozes nog op geriedeld)
8 presets, verder nix (maar heb er wel op leren spelen.......)
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Meest waardeloze ding: Gem G1 (heeft Mozes nog op geriedeld)
8 presets, verder nix (maar heb er wel op leren spelen.......)

Dus toch niet zo waardeloos, toch?
 
Mijn eeuwenoude Roland JX-1 synth. Snel maar ingeruild voor een normaal midikeyboard ;) was het enigste waar ik die synth voor gebruikte
 
Dat moet dan wel de RM1x zijn...

Wat heeft Yamaha het daar goed fout gedaan!

Het zou zo'n mooie machine kunnen zijn...
ware het niet dat je in Grid mode je andere tracks
niet kan horen :stupid

Verder is het geluid ook niet om naar huis te schrijven,
zelfs een Britney Spears track kan daar niet mee
geholpen worden... 8D

Al had ik 'm sowieso niet voor het geluid gekocht,
ben niet zo'n Yamaha fan (behalve de CS80 en andere
analoge bakken dan).
Maar het leek me wel een goede hands-on sequencer,
vooral omdat je x0x style kan editen...

Maar ja, vanwege het monitor-probleem was ie binnen
2 weken de deur weer uit :D

Mvg.

CoolRunning
 
Origineel geplaatst door CoolRunning
Dat moet dan wel de RM1x zijn...

Wat heeft Yamaha het daar goed fout gedaan!

Het zou zo'n mooie machine kunnen zijn...
ware het niet dat je in Grid mode je andere tracks
niet kan horen :stupid

Verder is het geluid ook niet om naar huis te schrijven,
zelfs een Britney Spears track kan daar niet mee
geholpen worden... 8D

Al had ik 'm sowieso niet voor het geluid gekocht,
ben niet zo'n Yamaha fan (behalve de CS80 en andere
analoge bakken dan).
Maar het leek me wel een goede hands-on sequencer,
vooral omdat je x0x style kan editen...

Maar ja, vanwege het monitor-probleem was ie binnen
2 weken de deur weer uit :D

Mvg.

CoolRunning

toch maar een RS7000 kopen dan? ;)
 
Back
Top