sampler 25,-???

Als bezitter van drie samplers de s1000,mpc2000xl en EXS24.
Wat moet je er mee?
Misschien leuk voor beginners,een tweede erbij en verzamelaars !?
 
Volgens mij snapt de verkoper gewoon geen zak van het ding ;)

"ingewikkelde sampler van Roland" - dá's nog eens een mooie productomschrijving :okdan:

Cas
 
Heheheh :D Ik wil zelf nog wel eens spullen inwikkelen in toiletpapier voor vervoer :geslaagd:

Cas
 
Itt synths geldt voor hardware-samplers dat ze steeds minder waard worden hoe ouder ze zijn. De specs van deze Roland sampler zijn tenslotte _heel_ matig voor huidige begrippen: 750 kilobyte RAM, zelfs met 15 Khz pers je er nog geen 30 seconden uit. 12 bit samples, 720 KB-diskdrive (geen SCSI), max van 32 samples in totaal, matige filters, het houdt niet over. Je kunt veel beter krijgen in software, makkelijker in de bediening en voor hetzelfde geld of zelfs gratis.
 
Origineel geplaatst door Saskija
Itt synths geldt voor hardware-samplers dat ze steeds minder waard worden hoe ouder ze zijn. De specs van deze Roland sampler zijn tenslotte _heel_ matig voor huidige begrippen: 750 kilobyte RAM, zelfs met 15 Khz pers je er nog geen 30 seconden uit. 12 bit samples, 720 KB-diskdrive (geen SCSI), max van 32 samples in totaal, matige filters, het houdt niet over. Je kunt veel beter krijgen in software, makkelijker in de bediening en voor hetzelfde geld of zelfs gratis.
yup, maar een maand geleden heb ik dezelfde sampler voor net ff wat meer verkocht.
 
Origineel geplaatst door Saskija
Je kunt veel beter krijgen in software, makkelijker in de bediening en voor hetzelfde geld of zelfs gratis.

jep, maar hardware heeft zo z'n charme en denk dat mensen die dit apparaat aanschaffen, dit vooral doen voor het lekkere 12bit geluid!
 
mooie sampler hoor, fijne filters en met een monitor en muis prima te bedienen....
ook ooit gehad, samen met een s550...zlefde engine als in een w30
 
S50/S330/S550 en W30 ... je mag lachen met de specs want die zijn echt fel gedateerd, maar het klankkarakter en de filters :halleluja: . Ik gebruik sinds 1991 een W30 en deze sampler geeft werkelijk een enorm warm geluid. Als je dat weet te appreciëren is ie best meer waard. De koper zal zich gelukkig mogen prijzen :)

:doei:
 
Back
Top