pc voor v-stack 1.2

postman

Ingeburgerd
Lid sinds
24 mei 2004
Berichten
54
laatst kwam ik op het idee om een dedicated vst bak te maken van wat oude PC hardware die ik heb liggen om daarom v-stack te draaien en zo wat cpu kracht van m'n pc te sparen. nu zit ik alleen met de hardware.

ik heb nog een moederbordje met een p4 processor, 2 ghz en 256 mb Sdram en een 8.4 gb 5400 rpm schijf. qua cpu kracht zit het wel goed. alleen voor de VST system link weet ik niet of een oud terratec 1024 dmx pci geluidskaartje voldoet. er zit een optische uitgang op. op de steinberg site kon ik er weinig over vinden. kan ik met dit kaartje een system link maken met cubase op m'n andere computer ? of moet ik dan persé een asio kaartje hebben.
 
Asio drivers voor een spdif of een adat verbinding heb je zowieso nodig, anders gaat het niet werken.
 
Re: pc voor v-stack 1.2

Origineel geplaatst door postman
kan ik met dit kaartje een system link maken met cubase op m'n andere computer ?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb je voor System Link van Steinberg enkel 2 geluidskaarten nodig met een spdif verbinding?
Fuse, kun je daar misschien helderheid over geven? :kroon:
 
2ghz systeem al als oude afgeschreven hardware bestempeld... one wonders why! 512 mb DDR-ram erin en je hebt een mooie computer, toch?
 
ach over over, kheb laatst een nieuw moederbord gekocht dus hield ik er 1 over, een een 2 ghz proc koop je voor 50-60 euro. reepje geheugen en een oude hdd en draaien maar in je rack :)
 
Back
Top