DIY klavier op marktplaats

jaxxon

\\\Rock Hard & Prosper///
Lid sinds
16 april 2003
Berichten
141
Locatie
Killburg
Hoi ik zag deze staan op marktplaats.nl:

klikkerdeklik

Misschien hoort deze link meer thuis in interessante gear gespot maar ik weet niet in hoever het nog in elkaar gezet moet worden. Misschien dat iemand er wat mee kan? :)
 
Re: DIY klavier op marktplaats

Origineel geplaatst door jaxxon
Hoi ik zag deze staan op marktplaats.nl:

klikkerdeklik

Misschien hoort deze link meer thuis in interessante gear gespot maar ik weet niet in hoever het nog in elkaar gezet moet worden. Misschien dat iemand er wat mee kan? :)

Heb een mailtje gestuurd naar de verkoper. Zou bruikbaar kunnen zijn bij mijn elektor formant project.:D
 
Zou ongeveer 20 euro moeten kosten volgens de verkoper. Dit lijkt mij niet te duur?
Iemand hier een andere mening over?
:D
 
Een oktaafje extra was leuk geweest, maar het lijkt me inderdaad een prima prijs. Let er wel even op dat alle J-wires en de bus-bar aanwezig zijn. De bus-bar is een stang die onder alle toetsen doorloopt en de J-wires zijn kleine snaartjes die kontakt maken met de bus-bar als je een toets indrukt.
 
2 foto's van het klavier die ik van de verkoper heb gekregen:
MVC-001S.JPG

MVC-002S.JPG
 
Gaaf, zoiets zoek ik ook nog voor mijn SID project...beetje vaag alleen dat die zwarte toetsen helemaal tot onderaan doorlopen :confused:
 
zo raar is dat toch niet :D
 
Origineel geplaatst door NorthernLightX
Gaaf, zoiets zoek ik ook nog voor mijn SID project...beetje vaag alleen dat die zwarte toetsen helemaal tot onderaan doorlopen :confused:

Nee joh, das normaal. Die kant schuif je je synt in.
 
lijkt me niet erg geschikt voor je sid. hij is niet voor midi bedoeld lijkt mij :D
 
Het klavier op de foto is een typisch geval van één van de twee klavieren van een oud elektronisch orgel. Volgens mij heb ik thuis exact zo'n klavier liggen wat ik uit een oude cosmovox heb gerukt. Ik vraag me dan ook serieus af of het ding echt nieuw is..... Daarnaast ontbreken de contactrails. Als je je bedenkt dat je een oud orgel voor 25 euro bij de kringloop kan meenemen kun je je afvragen of die 20 euro niet wat extreem is.

Lats but not least,
Als er iemand in dat klavier van mij geinteresseerd is maggie het hebben. Wie het eerst maalt, wie het eerst haalt.
 
Back
Top