Elektron Sidstation

Hmm ik vind het een hoop geld voor zo'n beperkt apparaat qua sound...
 
idd, het is echt voor de liefhebber of collector. Je kan er toffe dingen uithalen, maar is echt te beperkt. De filters zijn wel top om ext in te gaan. Maar 600 pippie's?nee nee salukes!:doei:
 
Tis een duitse elektron.....
heb gemaild met de verkoper...de sidstation staat in duitsland...beetje vaag om dan op interface te adverteren...laat maar...heb ik gemaild...
 
Origineel geplaatst door pal
Tis een duitse elektron.....
heb gemaild met de verkoper...de sidstation staat in duitsland...beetje vaag om dan op interface te adverteren...laat maar...heb ik gemaild...
stefan toevallig? heb er al 3 keer mee gehandeld, net zoals vele anderen hier. geen enkel probleem.
 
Vaag?
Heb net een Teisco 110f op de kop getikt van iemand die hier enkel maar wat kwam adverteren in de aanbod sectie . Een Portugees! toto genaamd, perfect verlopen...
 
Laatst gewijzigd:
Nou zijn naam is wel stefan!!
Krijg net nog een berichtje van hem dat hij het via de post wil doen..

dan zal het wel ok zijn...maar ik denk er nog wel even over..
 
idd toffe kerel die Toto. Hij zocht ook nog iemand voor zijn G2, want hij vertrekt binnenkort naar de states zei hij. (stond van de week ook bij de aanbiedingen hier)
We gingen nog wat proberen kontakt houden om soms eens wat feedback te geven over mekaars tracks enzo..
Tof hè?
 
Back
Top