Elektron Digitakt voor 380,- eu (veilig?)

Eerst kijken of het geen waterschade heeft.
haha, dat is ook het eerst waaraan ik dacht... nou ja, wat heeft dat voor zin om dat hier te melden!!

ophalen! dan zeker, en die boot is ook leuk. o jee, dit wordt een leuke thread.. behalve voor degenen die in limburg wonen (en nu stop ik met grappen maken over limburg, die een gouverneur heeft...)
 
Ja, het is niet zo best voor de mensen in Limburg, het zal je maar gebeuren. En ook ellende in België en Duitsland. Sowieso een dag met slecht nieuws. :(
 
Ik ben stilaan klaar met de pompen en dweilen... Er zijn wel wat slachtoffers in de cave, vooral spaanplaat... Had 30 liter water binnen en dat gaat wijder dan je denkt. De standby pompen deden (anders wat 't véél meer geweest!!) hun werk en de akoestische alarmen. Ik kreeg er zowaar ideeen van om de geluiden vd schoonmaak te samplen.
 
Gewoon voorstellen langs te gaan dan weet je het snel genoeg.
Heb zelf geen interesse, maar hiermee kan je inderdaad al veel te weten komen. Vervolgens wel echt ophalen en niet alsnog laten versturen, natuurlijk.

Je hebt als scammer nu wel het ultieme 'excuus' als je doet alsof je in Limburg zit en ophalen niet mogelijk is.

En inderdaad geen beste boel daar. Moet zeggen dat ik er even niet bij stil stond dat de boel daar enorm onder water staat toen ik deze thread begon.

Succes @klinkske !
 
Back
Top