De eerste van het Blue Marvin overschot op MP?

Er zijn in dit leven veel dingen die niet in mijn workflow passen, maar waar ik toch mee om heb leren gaan ...
 
Hij doet er voor dat geld vast wat patchkabels bij..

Maar er stonden er volgens mij 'n paar weken terug ook 'n paar.. iig één.. nieuw uit doos of iets dergelijks..
 
Misschien apparaat wat onderschat qua gebruik. Lijkt mij een tof apparaat om modular te ontdekken, maar nu niet de tijd om serieus erin te verdiepen.
Als iemand een half uur aan het pielen is om er een bruikbaar geluid uit te krijgen dan snap ik dat het niet in een workflow past :D
 
Als je de garantie wilt overdragen moet je de bon erbij doen.. Ik zou me kapot schamen als de koper ziet dat er 440 (oid) betaald is..

Hier die andere.. die ik had gezien..
tja.. iedereen z'n marktplaats.. Er zullen nog wel wat monopoly's ook gedumpt worden.. Ik heb me echt moeten inhouden ook op de Argon na een Keystep Pro die eigenlijk helemaal niet zo'n pro aankoop bleek..
 
Ik heb me echt moeten inhouden ook op de Argon na een Keystep Pro die eigenlijk helemaal niet zo'n pro aankoop bleek..

Uh even nieuwsgierig, wat is er niet zo Pro aan? Bepaalde dingen die tegenvallen?

'k Heb me toen bij die aanbieding ingehouden (heb al een KeyStep 37, maar zou gezwicht zijn als het voor die prijs de black versie was geweest).
 
Als je de garantie wilt overdragen moet je de bon erbij doen.. Ik zou me kapot schamen als de koper ziet dat er 440 (oid) betaald is..
Bij Bax ging garantie altijd met de pakbon, waar niet de prijs op staat.

Dat is ook wel nodig. De factuur krijg/ kreeg je meestal al binnen een dag na het bestellen. Op de pakbon staat de daadwerkelijke lever-/ verzenddatum, wat ook de datum van ingang garantie hoort te zijn.

Met de factuurdatum kan je garantie tegenwoordig al bijna verlopen zijn voordat je bestelling überhaupt geleverd is :dubbel:
 
Uh even nieuwsgierig, wat is er niet zo Pro aan? Bepaalde dingen die tegenvallen?

'k Heb me toen bij die aanbieding ingehouden (heb al een KeyStep 37, maar zou gezwicht zijn als het voor die prijs de black versie was geweest).

Voor mij bleek mijn eerdere keuze (Novation SL MK3) toch de juiste. De meerprijs ruim 250 euro was die zeker waard en blij dat ik die niet gekocht heb aan de oorspronkelijke prijs. Ik had de KS Pro ook 'n beetje gekocht voor de CV en had daar iets meer modulatie mogelijkheden verwacht.. oh.. en bij CV aansturen werkt legato niet.. (wel via midi) maar dat is toch wel een beetje ontbeerlijke functie bij iets als CV en monosynths..
Maar modulatie doe ik nu gewoon via de MPC.. die ook weer zijn tekortkomingen kent maar ja.. niets is perfect.

Bij Bax ging garantie altijd met de pakbon, waar niet de prijs op staat.

Dat is ook wel nodig. De factuur krijg/ kreeg je meestal al binnen een dag na het bestellen. Op de pakbon staat de daadwerkelijke lever-/ verzenddatum, wat ook de datum van ingang garantie hoort te zijn.

Met de factuurdatum kan je garantie tegenwoordig al bijna verlopen zijn voordat je bestelling überhaupt geleverd is :dubbel:
Ah.. owkee.. wist ik niet..

Ik heb trouwens laatst ook zoiets aan de hand gehad.. Een Midas MR18.. Was 'n half jaar later pas geleverd.. en toen ik me daar zorgen om maakte nog in contact geweest.. daar kreeg ik ineens 10 jaar garantie op. En staat dus alleen op de factuur en tevens vereeuwigd op SF :okdan: Nieuwe USB audio interface gezocht
 
Voor mij bleek mijn eerdere keuze (Novation SL MK3) toch de juiste. De meerprijs ruim 250 euro was die zeker waard en blij dat ik die niet gekocht heb aan de oorspronkelijke prijs. Ik had de KS Pro ook 'n beetje gekocht voor de CV en had daar iets meer modulatie mogelijkheden verwacht.. oh.. en bij CV aansturen werkt legato niet.. (wel via midi) maar dat is toch wel een beetje ontbeerlijke functie bij iets als CV en monosynths..
Maar modulatie doe ik nu gewoon via de MPC.. die ook weer zijn tekortkomingen kent maar ja.. niets is perfect.

Ah OK, dank voor de toelichting wat betreft die CV. :okdan:
 
Back
Top