Jaimie Fanatic - Who Got The Funk!?

Die bass vind ik juist wel lekker vooral op 1.29.
Dan kom de vibe beloofd wat maar daarna gebeurd er te weinig totdat die terugkeert op 3.18.
En aan het eind wordt het allemaal wel heel chaotisch.
Ik zou de struktuur nog eens overdenken.
 
Pfoeeh hee, ik ben bang dat ik me bij cyan moet aansluiten.

hoe durf je het woord FUNK in je mond te nemen als je zo'n track maakt als dit.

Op een gegeven moment heb je dat b-boys break sampletje, en komt er er zo'n ontzettend gare beat in, ongelovelijk,,


weggooien en wat anders gaan maken.
 
Jaja, ineens nu wel allemaal reageren op deze tracks draad.
Maar een complimentje of opbouwende kritiek ho maar.
Stelletje poetsenbakkers. Pfffff.....
(hint)
 
Goh.. na 't lezen van al deze commentaren was ik op 't ergste voorbereid.
Maarre, ik vind 't eigenlijk wel meevallen. De break rond de 2 min. vind ik iets minder, maar verder heb ik ZEKER slechtere nrs. gehoord hier!
Zal best aardig klinken in een club. Hard over een PA maakt al veel goed.


=( Jeez' wat een kritisch publiek! Nu durf ik helemaal geen tracks meer te plaatsen..
 
De titel is wel goed gekozen. Je bent op zoek naar de funk, maar vind hem niet. Deze track heeft immers geen funk in zich. Ik zou als ik jou was eens afstappen van het concept "jat zoveel mogelijk samples en brouw daar een eigen nummer van" Een paar tracks zijn wel te behappen, maar ga hier geen album mee volgooien, want dat koopt geen hond.
Ik heb iets betere tracks van je gehoord.
Nokken met deze zou ik zeggen. Aangezien je zo van samples houdt. Heb je weleens geprobeerd om samples te combineren met zelf ingespeelde partijen? Dan zal het vast meer gaan leven vermoed ik. Het klinkt nu te vlak.
Het einde is trouwens een zooitje.

Sorry, maar meer kan ik er niet van maken.

Ik zou aan iets nieuws beginnen, maar wel eerst nadenken eer gij begint met copy-paste

greetz Erik
 
t zijn wel altijd dezelfde mensen die altijd overdreven negatief reageren.

Zoals iemand geloof ik al zei, sommige dingen staan te hard en dat klinkt erg onprettig. De kick distort wat te veel vind ik. Ook vind ik persoonlijk de bass niet echt lekker. Een beetje afschrikwekkend zelfs. Misscien geschikt voor een wat hardstyle achtig nummer, maar niet voor iets funky's.

een beetje druk nummer.

succes! :doei:
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
t zijn wel altijd dezelfde mensen die altijd overdreven negatief reageren.

En het zijn ook altijd dezelfde die daar weer op reageren:D

Negatieve kritiek is ook zeer waardevol. Eigenlijk heb je daar nog meer aan, omdat het immers altijd beter kan in de muziek. "De lat steeds hoger leggen voor jezelf" en we moeten vooral niet denken dat we er al zijn, want dan kunnen we er net zo goed mee nokken.
 
Origineel geplaatst door Catalunya
En het zijn ook altijd dezelfde die daar weer op reageren:D

Negatieve kritiek is ook zeer waardevol. Eigenlijk heb je daar nog meer aan, omdat het immers altijd beter kan in de muziek. "De lat steeds hoger leggen voor jezelf" en we moeten vooral niet denken dat we er al zijn, want dan kunnen we er net zo goed mee nokken.

er is een verschil tussen negatieve opbouwende kritiek geven en iemand ongenuanceerd genadeloos afblaffen..

my 2 cents..
 
zoals ik zei had ik bijna een half jaar geen muziek meer gemaakt, ik moest er weer helemaal in komen. Nu luister ik de track en dan denk ik ook.. tjee wat een drukte, die bassline was wel wat ik bedoelde maar komt helemaal verkeerd uit de verf. Het voordeel voor mij is dat ik dus gewoon post wat ik maak, jullie allemaal gaan "zeiken" maar wel al die dingen opnoemen die mij weer opfrissen van oja.. daar moet ik weer opletten. Want soms doe je dingen en dan hoor je het zelf niet eens meer. Nu heb ik weer een aantal andere dingetjes gemaakt die voor mij veel beter klinken.

Oja, who got the funk gaat niet over de track, maar is de sample is uit de plaat "who got the funk".. ik maak helemaal geen funk muziek, ik maak bad boy house. Heel vaak vinden mensen dat a-muzikaal en totaal niet inspirerend. Hoeft ook niet, ik wil het gevoel hebben dat ik stoer ben als ik een track hoor.
 
Back
Top