Steinberg Midex

Origineel geplaatst door Erazotropa
Nee ff alle gekheid terug op het stokje..

Ik ben gewoon erg tevreden over mijn midex 8,
En ik zou er dus zo weer eentje bij kopen :)

OK! Zijn er dan andere MIDI-interfaces waar jij (of andere forumberwoners) minder tevreden over zijn? Zo erg veel doet zo´n ding toch niet, het enige wat ik me kan voorstellen wat uitmaakt is de timing, toch?
 
Origineel geplaatst door molecular
Toegegeven, hij ziet er strak uit. En vooral blauwe LEDjes geven je het gevoel dat je met baanbrekende technologie bezig bent8)

Die volg ik niet helemaal?!
 
Origineel geplaatst door molecular
OK! Zijn er dan andere MIDI-interfaces waar jij (of andere forumberwoners) minder tevreden over zijn? Zo erg veel doet zo´n ding toch niet, het enige wat ik me kan voorstellen wat uitmaakt is de timing, toch?

Ik moet je bekennen dat ik geen ervaring heb met andere midi interfaces,
Ik heb deze destijds gekocht omdat ik die bij veel mensen tegen kwam, en er ook zeer over te spreken waren.

Heb ik deze toen gekocht..

De midex 8 heeft ondersteuning voor LTB
Wat Cubase dus ook ondersteund..
 
Ongeloofelijk dat die dingen zo in prijs zijn gezakt. Ben al enige tijd op zoek naar een 2ehandse, maar ik weet nu dus wel wat ik ga doen ;) thomann dus
 
Origineel geplaatst door Cisco
Die volg ik niet helemaal?!

Ik dacht dat Erazotropa met The Big Blue Light een blauwe LED bedoelde (is dat raar gedacht?) en ik vind blauwe LEDjes altijd iets sci-fi hebben (is positief bedoeld). Anywayt, misschien sla ik de plank mis en kan je die opmerking ook negeren:)
 
Origineel geplaatst door molecular
Ik dacht dat Erazotropa met The Big Blue Light een blauwe LED bedoelde (is dat raar gedacht?) en ik vind blauwe LEDjes altijd iets sci-fi hebben (is positief bedoeld). Anywayt, misschien sla ik de plank mis en kan je die opmerking ook negeren:)

Ok, ik ga wel een beetje met je mee?! ;)
 
Back
Top