Steinberg Midex

Yoozer

vorbei
Lid sinds
6 november 2002
Berichten
9.558
Locatie
Thuis
Zo zijn ze nog 420 euro (Feedback), zo zijn ze opeens "maar" 277 euro (www.musicstorekoeln.de - www.thomann.de). Da's minder dan dat ik er 2ehands voor betaald heb :(. En 2ehands zijn ze nergens meer te vinden. Ra ra!

Wie matchte er in NL ook al weer de prijzen van Europa :)
 
Re: Steinberg Midex

Origineel geplaatst door Yoozer
Zo zijn ze nog 420 euro (Feedback), zo zijn ze opeens "maar" 277 euro (www.musicstorekoeln.de - www.thomann.de). Da's minder dan dat ik er 2ehands voor betaald heb :(. En 2ehands zijn ze nergens meer te vinden. Ra ra!

Wie matchte er in NL ook al weer de prijzen van Europa :)

I4musiq gaat heel ver in het meedalen van prijzen
 
Maar die hebben 'm ook nog op 422 staan.. Ik denk niet dat ze -zo- laag gaan. Ach ja, dat wordt dan maar weer eens ergens credit en een creditcard vandaan toveren.
 
Ik wil er nog een tweede hebben :). Misschien kunnen we een soort inkoop actie organiseren zodat 't qua porto en zo niet zo duur is, of is dat niet de moeite waard?
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Ik wil er nog een tweede hebben :). Misschien kunnen we een soort inkoop actie organiseren zodat 't qua porto en zo niet zo duur is, of is dat niet de moeite waard?

De eerste zit nog niet eens vol...
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Maar die hebben 'm ook nog op 422 staan.. Ik denk niet dat ze -zo- laag gaan. Ach ja, dat wordt dan maar weer eens ergens credit en een creditcard vandaan toveren.

Dan moet je gewoon ff bellen en dat van music store vertellen.
Meestal gaat hij dan mee met de prijs.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Ik wil er nog een tweede hebben :). Misschien kunnen we een soort inkoop actie organiseren zodat 't qua porto en zo niet zo duur is, of is dat niet de moeite waard?

Misschien wel geintresseerd :)

Eraz
 
Ah :)
Net op tijd mn order veranderd van een midisport 4x4, Toch maar ff een midex8 erbij :)
Dan kan ik weer een tijdje vooruit
 
Origineel geplaatst door GREENSKiN
Porto bij Thomann is maar 8 euro.

Dat zal gerust, maar ik heb al eerder besteld en toen kwam er onprettig veel aan percentjes bij... ik wil dit niet een tweede keer op m'n dak hebben :).

(tenzij dat n'tuurlijk met CC geen problemen geeft, ik heb in andere draden gezien dat soms de .de en soms de .nl prijzen gehanteerd werden. Dan ga ik net zo lief even met cash naar Music Store Köln.)
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Dat zal gerust, maar ik heb al eerder besteld en toen kwam er onprettig veel aan percentjes bij... ik wil dit niet een tweede keer op m'n dak hebben :).

(tenzij dat n'tuurlijk met CC geen problemen geeft, ik heb in andere draden gezien dat soms de .de en soms de .nl prijzen gehanteerd werden. Dan ga ik net zo lief even met cash naar Music Store Köln.)

Na een aantal bestellingen in DE bij Thomann heb ik er ook vanuit NL iets besteld, met creditcard betaalt, ging prima, gewoon 8 €. Daarvoor kan ik niet naar Keulen rjiiden;)
 
Wat is er trouwens zo fantastisch aan die Midex 8? De timing? Of ook nog iets anders?:confused:
 
Origineel geplaatst door molecular
Wat is er trouwens zo fantastisch aan die Midex 8? De timing? Of ook nog iets anders?:confused:

The Big Blue Light!! 8D

en de rode en groene ledjes lol
 
Origineel geplaatst door Erazotropa
The Big Blue Light!! 8D

en de rode en groene ledjes lol

Toegegeven, hij ziet er strak uit. En vooral blauwe LEDjes geven je het gevoel dat je met baanbrekende technologie bezig bent8)
 
Nee ff alle gekheid terug op het stokje..

Ik ben gewoon erg tevreden over mijn midex 8,
En ik zou er dus zo weer eentje bij kopen :)
 
Back
Top