Jv 2080

ikke

Ouwe rot
Lid sinds
5 augustus 2003
Berichten
1.781
Locatie
Antwerpen
Op marktplaats.nl staat een JV2080 met 5 expansionboards voor maar 415 euro!! Kopen die handel!!
 
ja en een wavestation voor 150 euro
 
Re: Jv 2080

Origineel geplaatst door ikke
Op marktplaats.nl staat een JV2080 met 5 expansionboards voor maar 415 euro!! Kopen die handel!!

Ga je gang! Ik spaar liever ff door! :D
 
Zon onzinnige, eigenwijze antwoorden mag je voor jezelf houden, hoor.. Heeft niemand wat aan :r
 
Origineel geplaatst door ikke
Zon onzinnige, eigenwijze antwoorden mag je voor jezelf houden, hoor.. Heeft niemand wat aan :r

Ho Ho! Ik gaf deze reply niet als kritiek ikke!;) Ik gaf mijn mening! Dat moet je accepteren, anders moet je geen thread beginnen! ;) Nogmaals 2080, dikke bak, geen kritiek! Maar ik spaar liever door?! Mag ik zeggen toch? Of nie?! :confused:
 
ik vraag € 500 voor m'n JV 2080. Dat is toch een goede vraagrijs? Wat kan ik anders beter vragen?
 
dat vind ik dan weer een onzinnig antwoord.;)

Saturation, als je er 1 of 2 expansionboard in hebt zitten vind ik het een redelijke prijs (en ik zou willen dat ik het budget had :D),
zoniet dan zou ik zakken naar richting de 400 euri. Denk ik.

:biertje:
 
jammer wat je er voor vroeg was niet te veel alleen de markt is op het ogenblik ingezakt en ik had hem wel als een koop aangeboden met het board dus
ik zie op dit moment gear weg gaan voor prijzen waar ik gewoon bij ga twijfelen of ik toch niet stiekem wat meer nodig heb
 
Origineel geplaatst door d.b.1
jammer wat je er voor vroeg was niet te veel alleen de markt is op het ogenblik ingezakt en ik had hem wel als een koop aangeboden met het board dus
ik zie op dit moment gear weg gaan voor prijzen waar ik gewoon bij ga twijfelen of ik toch niet stiekem wat meer nodig heb

Indeed! ;) Het zijn goede tijden om je studio uit te breiden! :okdan: En dat blijft nog wel een tijdje, peins ik! :D
 
ja indeed
maar wel een beroerde tijd als je gedwongen bent om te verkopen wat ik toch tussen de regels van de meeste ads lees


De wanhoop straalt er nog net niet af


en dat vind ik gewoon doodzonde vermoed zelfs dat je hiermee startende muziekanten afschrikt
 
Origineel geplaatst door d.b.1
jammer wat je er voor vroeg was niet te veel alleen de markt is op het ogenblik ingezakt en ik had hem wel als een koop aangeboden met het board dus
ik zie op dit moment gear weg gaan voor prijzen waar ik gewoon bij ga twijfelen of ik toch niet stiekem wat meer nodig heb

Thanks, maar de meesten vragen € 500 zo te zien, dus misschien raak ik hem zo iets eerder kwijt. Ik heb geen haast er mee, maar des te eerder des te leuker.

Ik wordt gedwongen mijn hardware te verkopen door het niewe beleid van de overheid overiges. Die Micro Q wil ik eigenlijk wel houden. Iedereen bedankt voor de medewerking...
 
Origineel geplaatst door Saturation
Thanks, maar de meesten vragen € 500 zo te zien, dus misschien raak ik hem zo iets eerder kwijt. Ik heb geen haast er mee, maar des te eerder des te leuker.

Ik wordt gedwongen mijn hardware te verkopen door het niewe beleid van de overheid overiges. Die Micro Q wil ik eigenlijk wel houden. Iedereen bedankt voor de medewerking...

Hoe bedoel je, het nieuwe beleid van de overheid?
 
Back
Top