Nanoverb

Blinx

Totally addicted to bass
Lid sinds
21 oktober 2001
Berichten
1.682
Locatie
Bilthoven
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bakkie?? Ik zag er eentje nieuw staan voor €160 (lijkt me een leuke prijs). Maar kan je voor deze prijs wat verwachten kwa kwaliteit??
 
Heb er wel ooit eens een lovende review over gelezen maar waar precies weet ik niet meer (te weining RAM in m'n bovenkamer). Was in een of ander muziektijdschrift à la FM of Keyboard.

Zelf ken ik het echter niet
 
Yep, heb ik ook staan....
Als je eentje koopt zou ik het tweedehands doen, 160 Euro vind ik veel te veel geld voor zo'n bakkie...
Bediening is simpel: een paar draaiknoppen, een stuk of 18 effecten, vooral reverbs. Is info over te vinden op internet, oa de manual is te downloaden.
 
Voor de prijs die ik er destijds voor betaald heb ( 80 Euro) vind ik het in orde, het is tenslotte ook een prijs/prestatie verhaal...
De kwaliteit vind ik niet echt bijzonder. Er zitten zo'n 16 effecten op, de bediening van de nanoverb is heel erg simpel (draaiknoppen). Voor het simpelweg toevoegen van galm of chorus is het ok.
 
Ik heb er eentje op de kop kunnen tikken voor 45 euro. Voor die prijs heel lekker natuurlijk. Geluid vind ik heel aardig. Reverbs zijn mooi, maar veel "hoog". Niet lekker voor drums. En jammer dat de flanger zo snel gaat pieken. Maar goed, ik stuur vrij hard in. En dat kan je aanpassen. Ook ik vind 160 euro een hoop geld voor dit ding. Probeer tweede hands!
 
Back
Top