MiniMoog Controller

sorry had het nog nie zien staan, maar ik was wat musikmesse fotokes aantbekijken
en stote toevallig op deze
 
Mono heeft helemaal gelijk.

Maar liever dubeel dan gemist!
 
Origineel geplaatst door rack attack
ja is wel verschrikkelijk duur tegen over korg legacy soft-pakket +/- 499 bij feedback
en bij korg zit de software der bij he

De rek versie van de Minimax staat op het website als 485-Euro. Het is inderdaad een hoop geld, maar vergeet niet dat Korg een grote fabrikant is, die hun inkomsten ook halen uit honderden andere producten. Dit eenmans bedrijfje maakt toch wel een heel leuk product en mats prijzen zijn dan onrealistisch. Het is een uniek product en ik ga er waarschijnlijk een kopen, omdat ik een echte mini 2de hands gewoon te veel geld vindt. Ze ontstemmen als de nete, dan moet je ook nog een Midi CV kastje kopen en iedere keer als je een ander geluid wilt ben je het oude weer kwijt. Dat schiet toch ook niet op. Deze controller met de Arturia Minimoog-V is een grandiose vervanging, zelfs beter in mijn ogen dan de Voyager, die natuurlijk veel te veel geld kost en half niet zoveel biedt als de software. Ik ben zelf altijd een Analoog purist geweest en heb nog steeds m'n Prophet en Jupiter, maar de tijd is nu eindelijk aangebroken dat we kunnen stellen dat Software het echte makkelijk kan vervangen, wees eerlijk mensen. De Minimoog-V is de eerste Softsynth die ik ooit gekocht heb, omdat ik gewoon overdonderd was hoe echt het klonk. Ja, heb inderdaad een echt Minimoog gehad en het was een schitterend ding, maar wat een lastpost om te gebruiken.
 
Back
Top