vink
atropos-krans-os
te lui om een NIEUWS bericht te maken.
ik had het voorgevoel dat ie vandaag zou komen, alle seinen stonden op groen (en ik kan het nu zeggen; ik had wat voorkennis...); komt in 2 maten, al zijn ze hetzelfde.
ik weet niet of PUSH 2, zoals de eerste niet meer ondersteund zal worden (met updates), misschien gaan ze Native Instruments manier doen.
grootste weggever, eerste de grote aankondiging van 11.3, met een speciaal instelling voor slide.....
andere grote weggever, nooit meer leverbaar, bij meerdere reselllers.
niet meer van belang hier istie!
www.ableton.com
komt in 2 smaken:
- standalone
- en niet-standalone, ahum, maar dat is gewoon dezelfde, met uitbreidingsmogelikheden tot een standalone
en een MPE surface!!! dus een volledige MPE controller.
prijs is nog hoog, ik denk dat ik m niet kan laten lopen, dus kijk even wat de prijs gaat doen.
ik had het voorgevoel dat ie vandaag zou komen, alle seinen stonden op groen (en ik kan het nu zeggen; ik had wat voorkennis...); komt in 2 maten, al zijn ze hetzelfde.
ik weet niet of PUSH 2, zoals de eerste niet meer ondersteund zal worden (met updates), misschien gaan ze Native Instruments manier doen.
grootste weggever, eerste de grote aankondiging van 11.3, met een speciaal instelling voor slide.....
andere grote weggever, nooit meer leverbaar, bij meerdere reselllers.
niet meer van belang hier istie!

Push – a standalone expressive instrument | Ableton
Make music independent from your computer. Play MPE-enabled pads and plug instruments into a built-in audio interface.

komt in 2 smaken:
- standalone
- en niet-standalone, ahum, maar dat is gewoon dezelfde, met uitbreidingsmogelikheden tot een standalone
en een MPE surface!!! dus een volledige MPE controller.
prijs is nog hoog, ik denk dat ik m niet kan laten lopen, dus kijk even wat de prijs gaat doen.